دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: جوانان کرمانشاه با ثبت‌نام در آموزشگاه فنی و حرفه‌ای ویژه خانه صنعت، معدن و تجارت استان و ارائه آموزش‌های لازم، کارآفرین می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 29 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،فرهاد مرزی هدف از راه‌اندازی آموزشگاه فنی و حرفه‌ای ویژه خانه صنعت، معدن و تجارت استان در شهرک صنعتی بیستون را ترویج فرهنگ کارآفرینی بین جوانان دانست و اظهار داشت: با ایجاد این آموزشگاه جوانان را تشویق می‌کنیم که خود با ایجاد اشتغال کارآفرین باشند تا با داشتن مدرکی دیگر منتظر استخدامی جایی نباشند.

وی ادامه داد: جوانان در این آموزشگاه با آموزش عملی در کارخانجات کار کردن با ماشین‌آلات، دستگاه، مواد اولیه و ... آشنا شوند، در ضمن آموزش‌های تئوریی نیز در کلاس‌ها ارائه می‌شود.

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: بعد از اتمام آموزش‌ها تخصصی زیرنظر افراد متخصص، کارآموزان خیلی راحت‌تر جذب کار و وارد جامعه می‌شوند.

مرزی، فعالیت این آموزشگاه را برای کارآموزان یک فرصت استثنایی دانست و گفت: با وجود این آموزشگاه، فرصت شغلی خیلی سریع‌ برای کارآموز فراهم می‌شود، چرا که تولیدکنندگان خیلی راحت کارآموزان خوب را برای استفاده بهینه در فرصت‌های شغلی مورد نیاز جذب می‌کنند.

وی از آمادگی این آموزشگاه برای ثبت‌نام علاقمندان خبر داد و گفت: مدرک این آموزشگاه به تاییدیه فنی و حرفه‌ای می‌رسد و این مدرک معتبر در تمام دنیا اعتبار خاص خود را دارد.

مرزی، به آموزش‌هایی همچون بازاریابی، فروش بورس، آشنایی با ماشین‌آلات، جوشکاری،کارهای با صنایع چوب و... در این آموزشگاه اشاره کرد و گفت: امیدواریم جوانان از فرصت شغلی این آموزشگاه استفاده و از توانایی‌های این مجموعه به نحواحسن استفاده کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار