نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: قصرشیرین شهرستانی با ظرفیت‌های بسیار بالا است که ورود سرمایه‌گذاران به این منطقه باعث تحول می‌شود از این رو باید شرایط و مسیر را برای حضور آن‌ها فراهم و هموار کنیم.
کد خبر: ۸۸۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 30 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایرنا،شهریار حیدری روز پنجشنبه در دیدار اعضای شورای اسلامی قصرشیرین به منظور بررسی مشکلات این شهر افزود: باید مسیرهای دست و پا گیر را برای سرمایه گذاران کاهش دهیم تا بتوانند سرمایه خود را در قصرشیرین هزینه کنند.

او اظهار داشت: شهرستان مرزی قصرشیرین که باید الگوی رشد و توسعه باشد متاسفانه اکنون با مشکلات زیادی مواجه است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: قصرشیرین شهرستانی با توانمندی های زیاد در بخش های مختلف اقتصادی، فرهنگی، مرزهای رسمی و حوزه آب و خاک است و بهره برداری از این پتانسیل ها می تواند به رشد و توسعه منطقه کمک کند.

وی اضافه کرد: بنا داریم با کمک و همراهی شوراهای اسلامی شهر کارگروه های تخصصی تشکیل داده و به صورت ویژه هر بخش را بررسی کنیم تا به نتایج مطلوبی برسیم.

حیدری اضافه کرد: هر شهری که بندر یا بازارچه مرزی دارد براساس قانون باید بخشی از درآمدهای آن به شهرداری آن شهر برای توسعه شهری اختصاص پیدا کند.

مشکلات ارایه خدمات شهری، مشکلات مالی شهرداری و حقوق کارگران، وضعیت مستاجران قصرشیرین، مشکلات مرزهای شهرستان و حقوق کارگران مرز، پاسخگویی مدیران به مطالبات مردم، مشکلات حوزه بهداشت و درمان و گردشگری از مهم ترین مواردی بود که اعضای شورای اسلامی شهر قصرشیرین با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مطرح کردند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان واقع است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار