رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: نمی‌گذاریم مناسبت‌های مهم انقلاب به فراموشی سپرده شوند.
کد خبر: ۸۸۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 01 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،عباس سروری امروز(یازدهم مرداد) در نشست خبری که به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به مسئولیت‌های این شورا در برگزاری مناسبت‌های مرتبط با پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این شورا همواره برای برگزاری ویژه‌برنامه‌های مرتبط با پیروزی و تداوم انقلاب در تلاش بوده و با تدارک حضور مردم در مناسبت‌های مختلف مثل راهپیمایی‌ها نقش مهمی در زنده نگهداشتن رخدادهای مهم پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.

سروری همچنین با اشاره به همراهی خوب مردم کرمانشاه با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ابتدای شکل‌گیری این شورا، گفت: مردم مومن و ولایی استان کرمانشاه همواره در خط مقدم دفاع از اسلام و انقلاب بوده‌اند و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را به عنوان پل ارتباطی بین سیستم دولتی و مردمی در اجرای وظایفش یاری کرده اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاهی ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با حضور پرشکوه خود در مناسبت های مختلف نقش مهمی در خنثی کردن توطئه های دشمنان این مرز و بوم ایفا کرده اند، اضافه کرد: مردم استان کرمانشاه به عنوان سینه ستبر ایران اسلامی، همواره در دفاع از اسلام و انقلاب سنگ تمام گذاشته اند و با حضور دشمن‌شکن خود در عرصه‌های مختلف از مرزهای اسلام و انقلاب حراست کرده‌اند.

سروری با اشاره به همزیستی مسالمت آمیز مردم از اقوام و مذاهب مختلف در استان کرمانشاه، گفت: کرمانشاهی ها از اهل تشیع تا اهل تسنن و اهل حق همواره در کنار یکدیگر در کمال آرامش زندگی کرده و در مناسبت های مختلف حضور پررنگی داشته اند.

وی ادامه داد: مراسم‌های تدارک دیده شده مرتبط با پیروزی و تداوم انقلاب همواره در دورترین نقاط روستایی استان کرمانشاه هم برگزار می شود و این نشان از عشق و علاقه وافر مردمان این استان به اسلام و انقلاب دارد.

سروری اضافه کرد: مدتی است شیوع ویروس کرونا برگزاری تجمعات را تحت تاثیر قرار داده و محدودیت‌هایی را برای برگزاری مراسم های مختلف به وجود آورده که تلاش می‌کنیم تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی و تبلیغات محیطی نگذاریم این محدودیت‌های کرونایی باعث به فراموشی سپرده شدن مناسبت‌های مهم انقلاب شود.

سروری در ادامه اشاره ای هم به در پیش بودن محرم و صفر داشت و گفت: امسال عزاداری‌های حسینی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار