مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طی شبانه‌روز گذشته با ثبت پنج مورد فوتی جدید، شمار جان‌باختگان استان بر اثر کووید ۱۹ به ۴۵۶ نفر رسیده است.
کد خبر: ۸۸۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ 03 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،مهدی محمدی، در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا ویروس در استان، اظهار داشت: از ساعت سه بعدازظهر روز گذشته تا امروز تعداد، ۱۶ بیمار بهبود یافته از بیمارستان‌ها ترخیص و ۳۱ بیمار جدید بستری شده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در بخش ایزوله 82 نفر، در آی.سی.یو 87 نفر و در بخش ویژه 51 نفر بستری هستند، گفت: تعداد کسانی که اینتوبه هستند و لوله تنفسی برای آن وصل شده، ۱۵ نفر است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اشاره‌ای به وضعیت دو بیمارستان اصلی بیماران کرونایی (فارابی و گلستان) در کرمانشاه داشت و اضافه کرد: در بیمارستان فارابی که ۱۴۰ تخت مختص بیماران کرونایی است تاکنون یک‌هزار و ۵۷۶ بیمار پذیرش شده که یک‌هزار و ۳۹۳ نفر با بهبودی از بیمارستان ترخیص و ۱۴۲ نفر هم جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته وی، هم‌اکنون ۴۱ بیمار در این بیمارستان بستری است که ۱۶ نفر از این تعداد در بخش‌های ویژه هستند.

محمدی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۳۷ نفر در بیمارستان گلستان بستری هستند، ادامه داد: در این بیمارستان نیز که ۷۱ تخت را برای بیماران کرونایی در نظر گرفته‌اند تاکنون یک‌هزار و ۴۲۲ بیمار پذیرش شده که یک‌هزار و ۲۴۵ نفر ترخیص و ۱۴۰ نفر هم جان باخته‌اند.

وی تصریح کرد: طی شبانه‌روز گذشته با ثبت پنج مورد فوتی جدید، شمار جان‌باختگان استان بر اثر کووید ۱۹ به ۴۵۶ نفر رسیده است.

محمدی با بیان اینکه از موارد قطعی فوت در اثر ابتلا به کرونا در استان ، تعداد ۲۶۶ مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه بوده است، گفت: ۳۵ نفر در اسلام‌آباد غرب، ۱۱ نفر در کنگاور، ۱۷ نفر در صحنه، ۲۴ نفر در هرسین، ۲۱ نفر در سنقر، ۱۰ نفر در پاوه، ۲۱ نفر در جوانرود، ۲ نفر در ثلاث باباجانی، ۱۶ نفر در گیلان‌غرب، ۱۴ نفر در سرپل‌ذهاب، ۹ نفر در روانسر، سه نفر در قصرشیرین و هفت نفر در دالاهو تاکنون در اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار