مدیرعامل ایدرو در بازید از شرکت کرپ ناز کرمانشاه گفت:در بخش پارچه مشکی و چادر مشکی آماده سرمایه گذاری هستیم.
کد خبر: ۸۸۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷ 04 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه؛ دکتر بیات؛ معاون وزیر و مدیر عامل ایدرو در بازدید از واحد تولیدی کرپ ناز با بیان این مطلب که سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حوزه های مختلف به کمک واحدهای تولیدی می آید؛ افزود:تفاهم‌نامه های متعددی با واحدهای تولیدی در زمینه های مختلف در خصوص همکاری مشترک ایدرو و بخش خصوصی منعقد شده است.

مدیر عامل ایدرو در ادامه تاکید کرد:یکی از مهمترین ویژگی‌های عمده برای سرمایه‌گذاری ایدرو در بخش‌های تولیدی؛ اهلیت مدیر واحد تولیدی که از منابع مالی برای مجموعه ما مهم تر و حائز اهمیت تر است.

دکتر بیات در ادامه افزود: مشارکت با افراد صاحب فن و متخصص نیز از جمله اولویت‌های سرمایه گذاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است.

معاون وزیر در پایان خاطرنشان ساخت: سرمایه‌گذاری در حوزه پارچه مشکی و چادر مشکی نیز در دستور کار سازمان است.

شرکت کرپ ناز کرمانشاه تولید کننده انواع پارچه خام، پارچه تکمیل شده رنگرزی شده و نخ تابیده شده با ظرفیت روزانه ۵۰ هزار متر پارچه که در حال حاضر زمینه اشتغال ۲۱۰ نفر را در سه شیفت کاری فراهم نموده است صبح امروز مورد بازدید دکتر بیات؛ معاون وزیر و مدیر عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، دکتر حاتمی؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، مهندس دارابی؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه و جمعی از مدیران ارشد استان قرار گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار