به گفته رئیس گروه فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه پروژه سالن شش هزار نفری دهکده المپیک کرمانشاه به پیشرفت فیزیکی ۷۹ درصد رسیده است.
کد خبر: ۸۸۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 04 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فرشاد رشیدی  بااشاره به گذشت چهار سال از آغاز عملیات اجرایی پروژه سالن شش هزار نفری کرمانشاه، اظهار کرد: این پروژه از مصوبات سفر سال 1390 مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است که در سال 1396 عملیات اجرایی احداث آن آغاز شد.

وی تصریح کرد: تاکنون برای احداث این پروژه حدود 25 میلیارد تومان هزینه شده و هم اکنون پیشرفت فیزیکی 79 درصدی دارد.

رئیس گروه فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه درخصوص اعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژه هم گفت: مبلغ قراردادی که با پیمانکار دوم داریم حدود 30 میلیارد و 326 میلیون تومان است که تاکنون 10 میلیارد تومان آن هزینه شده و حدود 20 میلیارد تومان از رقم این قرارداد باقی مانده است.

وی به شیوع بیماری کرونا و تاثیر آن در کُند شدن این پروژه اشاره کرد و افزود: پروژه سالن شش هزار نفری کرمانشاه در حال حاضر فعال بوده و درصورتی که با مشکل خاصی مواجه نشویم، برآورد می‌شود تا انتهای سال آماده افتتاح و بهره برداری شود.

رشیدی اعلام کرد: پیمانکار این پروژه در حال حاضر روی بخش‌هایی مانند نصب کاشی‌ سرویس‌های بهداشتی، کارهای تاسیسات و ... مشغول به فعالیت است.

وی در ادامه سالن شش هزار نفری دهکده المپیک را از مهمترین پروژه‌های ورزشی استان خواند و گفت: قطعا با اتمام عملیات احداث این پروژه و بهره برداری از آن می‌توانیم میزبانی مسابقات سالنی مهمی را در استان داشته باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار