قهرمان جوانان ووشوی جهان گفت: در خصوص مقدار جوایز مسابقات جهانی اطلاع دقیقی ندارم و وزارت ورزش و جوانان نیز در این خصوص اطلاع‌‌رسانی نکرده است، اما مطمئن هستیم که پرداخت این جوایز دیر و زود دارد اما سوخت و سوز خیر.
کد خبر: ۸۸۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 04 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،آیدا حیدری ، اظهار داشت: طبق خبر وزارت ورزش و جوانان، جوایز مسابقات جهانی سال 97 را به صورت دسته‌‌بندی شده در قالب هر دسته 15 رشته، به صورت متناوب پرداخت می ‌کنند، اما فعلا خبری از جوایز ورزشکاران ووشو نیست، به هر حال مطمئن هستیم که پرداخت این جوایز دیر و زود دارد اما سوخت و سوز خیر.

وی گفت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از ورزشکاران از طریق ورزش امرارمعاش می‌کنند و از طرف خانواده‌ها حمایت مالی نمی‌شوند پرداخت جوایز سال 98 در سال‌جاری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. چرا که پرداخت به موقع جوایز انگیزه خوبی را در ورزشکاران ایجاد می‌کند.

این قهرمان جوانان ووشوی جهان گفت: با وجود انتخاب رئیس جدید فدراسیون ووشو، امیر صدیقی بر امور فدراسیون مسلط شده و در شرایط فعلی با توجه به شیوع بیماری کرونا، در هر هفته یک جلسه جهت بررسی و پیگیری تمرینات ورزشکاران حاضر در اردوی تیم ملی به صورت آنلاین برگزار می‌ شود.

این قهرمان جوانان ووشوی جهان گفت: در سال‌های اخیر در دو عرصه، مسابقات قهرمانی جوانان جهان در برزیل و قهرمانی آسیا در برنوئی شرکت کردم، در مسابقات برزیل در سال 97 موفق به کسب مدال طلا و در ترنومنت برنوئی در سال 98 موفق به کسب مدال برنز شدم.

حیدری ادامه داد: در خصوص جوایز مسابقات سال 98 هنوز هیچ خبری نیست و وزارت ورزش به تازگی تصمیم گرفته است جوایز سال 97 را به صورت رشته به رشته پرداخت کند، اما هنوز از مقدار مبلغ و شکل جایزه اطلاعی نداریم.

وی پیرامون وضعیت تمرینات خود، گفت: با توجه به تعویق مسابقات المپیک جوانان در مراکش، عدم اعلام برنامه‌های لیگ برتر سال بعد و سایر مسابقات کشوری و جهانی، تمرینات خود را دنبال کرده و منتظر اعلام دستورالعمل جدید فدراسیون هستم، اما تمرینات خود را به صورت شخصی دنبال می‌کنم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار