سید مجتبی موسوی در گفتگو با تابناک:
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در سی و هشتمین دوره مسابقات با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی همه اردو‌ها و مسابقات حضوری، در راستای تحقق عملی شعار «تربیت تعطیل نیست» این دوره از مسابقات به صورت مجازی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 05 August 2020

سید مجتبی موسوی درگفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:برگزاری فعالیت‌های متنوع حوزه قرآن، عترت و نماز در قالب اردو و مسابقه، همیشه عامل مهمی در ارتقای تربیت دینی دانش‌آموزان بوده است.

وی خاطر نشان کرد: سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و فرهنگیان با حضور منتخبان سراسر استان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود:به منظور ارتقای سطح آمادگی شرکت کنندگان برای اولین بار در استان کرمانشاه، اساتید راهنمای تخصصی به صورت مجازی و مستمر کار هدایت و تصحیح آثار دانش‌آموزان را انجام دادند تا آثار ارسالی به مرحله کشوری، دارای محتوا و کیفیت مطلوبی باشد.

موسوی تصریح کرد:با توجه به شیوع ویروس کرونا این دوره از مسابقات با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی در پایان گفت:آثار دانش‌آموزان به صورت غیرحضوری دریافت و پس از داوری آثار اسامی برگزیدگان مرحله استان مشخص و به ادارات تابعه اعلام می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار