سید امیر حسینی در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان ثلاث باباجانی گفت: خدمات هم افزایی درمانی به ۸ نفر از مددجویان تحت پوشش شهرستان پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۸۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 05 August 2020

پرداخت خدمات هم افزایی درمانی به ۸ نفر از مددجویان ثلاث باباجانی

سید امیر حسینی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:از محل هم افزایی به ۸نفر ازمددجویان وبیماران صعب العلاج که در بیمارسنان ها ومراکز درمانی هزینه درمانی ودارویی بالایی داشتند مبلغ۸ میلیون تومان از محل امداد و۸ میلیون تومان از محل خیرین تحت عنوان هم افزایی وجمعا به مبلغ ۱۶ میلیون تومان مساعدت،پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد:بسته های مواد غذایی برای۲۰۰ نفراز کودکان دچار سوء تغذیه و اختلال رشدی تهیه و توزیع شده است .

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان ثلاث باباجانی افزود:به حساب تامین اجتماعی بابت حق بیمه ۱۵۵نفر از مددجویان این شهرستان پرداخت شده که علاوه بر این ها برای۲۱۳ نفر که بیمه روستایی وعشایر هستند توسط مرکز حق بیمه ، پرداخت شده است.

حسینی با اشاره به هفته ولایت و امامت ابراز داشت:۲۰بسته گوشت گوسفندی به مقدار ۲۰ کیلوگرم به ارزش ۱۷میلیون ریال با رعایت مسایل بهداشتی بسته بندی وتوسط امداد گران در بین مددجویان تحت پوشش شهری توزیع شد.

وی در پایان گفت: مقدار گوشت توزیع شده با رعایت کامل پروتکل بهداشتی و بین محسنینی است که هیچ گونه منبع درآمدی نداشته و بدون سرپرست هستند توزیع شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار