کشتی گیر سنگین وزن کرمانشاهی بااشاره به رفع نشدن مشکل مالی تیم کرمانشاه برای حضور در لیگ برتر، گفت: امیدواریم این مشکل هرچه سریعتر رفع شود تا کشتی گیران استان هم از بلاتکلیفی خارج شوند.
کد خبر: ۸۸۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 11 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،یدالله محبی ، بااشاره به آغاز اردوی مجازی ملی پوشان کشتی آزاد، اظهار کرد: باتوجه به تداوم شیوع بیماری کرونا، کادر فنی تیم ملی اخیرا تصمیم گرفتند به منظور حفظ سطح آمادگی ملی پوشان، اردوهای تیم ملی را بصورت مجازی برگزار کنند.

وی تصریح کرد: در این راستا، تمرینات خود را با استفاده اپلیکیشن‌های تمرینی زیر نظر سرمربی تیم ملی در منزل انجام می‌دهیم تا افت بدنی پیدا نکنیم.

ملی پوش سنگین وزن کشتی آزاد کشورمان افزود: علیرغم اینکه انجام تمرینات انفرادی و نداشتن حریف تمرینی تاثیر زیادی روی کیفیت تمریناتم گذاشته، اما برای حفظ آمادگی‌ام با تلاش زیادی تمرینات را ادامه می‌دهم.

وی در خصوص دیدار اخیر ملی پوشان با کادر فنی هم گفت: این دیدار به منظور پیگیری تمرینات ملی پوشان صورت گرفت و از سوی دیگر اعلام شد که فدراسیون جهانی هنوز زمانی برای برگزاری مسابقات جهانی 2020 صربستان را تعیین نکرده، اما باید تمرینات خود را به شکل منظم ادامه دهیم.

این کشتی گیر کرمانشاهی در ادامه به برنامه ریزی‌ها برای حضور تیم کرمانشاه در لیگ برتر کشتی هم اشاره کرد و افزود: هرچند مسئولین هیات استان در جلسه ای که دو روز پیش(19 مرداد) با ما داشتند، اعلام کردند تا حدود 90 درصد حضورمان در لیگ برتر کشتی قطعی است، اما هنوز با هیچکدام از کشتی گیران استان هم قراردادی نبسته‌اند.

وی تصریح کرد: این درحالی است که استان‌های دیگر با کشتی گیرانشان قراردادها را منعقد کرده‌اند و ما هنوز بلاتکلیفیم.

محبی عنوان کرد: با وجود اینکه از چند استان دیگر پیشنهاد داشتم، اما چون علاقمندم برای استانم روی تشک رقابت‌های لیگ برتر بروم، به آنها جواب منفی دادم، با این وجود آنها منتظرند تا تکلیف حضور کرمانشاه در لیگ برتر مشخص شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار