گزارش تابناک خوزستان از یک نشست عدالت خواهی؛
نشست عدالتخواهی با حضور روحانیون و دانشجویان مطالبه‌گر به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با محوریت تعیین تکلیف 36 هزار کولر قاچاق برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۸ 12 August 2020

 تابناک خوزستان: 

معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان با اشاره به حضور جوانان در میدان مطالبه‌گری گفت: دانشجویان و بویژه اساتید و حقوقدانان لازم است با رعایت تمام دقت‌های فنی به مساله 36 هزار کولر قاچاق ورود کنند.

به گزارش تابناک؛ نشست عدالتخواهی با حضور روحانیون و دانشجویان مطالبه‌گر به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با محوریت تعیین تکلیف 36 هزار کولر قاچاق برگزار شد.

 

 

در این نشست؛ سید عماد موسوی روحانی مطالبه‌گر اهوازی با اشاره به نیاز مناطق محروم به این کولرها؛ اظهار داشت: لازم است هر چه سریعتر این مساله تعیین تکلیف شده تا بلکه از این طریق بتوان نیاز خانواده‌های محروم حاشیه اهواز که در این گرمای تابستان بدون کولر هستند، برطرف کرد.

در ادامه؛ حجت الاسلام محسن ریسمان سنج معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به مطالبه گری و مبارزه با فساد تصریح کرد: جوانان و دانشجویان باید پرچم‌دار مطالبه‌گری باشند و اجازه ندهند این مبارزه از نفس بیافتد.

وی افزود: آنچه تجربه به ما در مطالبه‌گری و مبارزه با فساد می‌گوید این است که عده ای همواره از ندانستن‌های فنی ما در حوزه‌های مطالبه‌گری سو استفاده می‌کنند.

 

معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان بیان داشت: دانشجویان و بویژه اساتید و حقوقدانان لازم است با رعایت تمام دقت‌های فنی به مساله 36 هزار کولر قاچاق ورود کنند.

وی ادامه داد: گام دوم در مطالبه‌گری پس از ورود تخصصی، تبیین و شفاف سازی است تا گره‌های ذهنی مردم نسبت به این مساله باز شود.

در پایان این نشست نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه های استان ضمن بیان دغدغه‌ها مقرر شد به شکل فنی و تخصصی در عرصه مطالبه گری ورود و مساله 36 هزار کولر قاچاق را گره‌گشایی کنند.

_____________________________________________________________________________________

*گزارش: تحریریه تابناک خوزستان     *سردبیر: سمیه همت پور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار