هرمز نوروزی فرد در گفتگو با تابناک:
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، گفت: بهبود و دگرگونی وضع دشوار زندگی افراد بی سواد تنها با سوادآموزی محض و بدون به‌کارگیری فواید و کاربردهای سواد و علوم مختلف در زندگی امکان‌پذیر نخواهد بود.
کد خبر: ۸۸۶۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 12 August 2020

هرمز نوروزی فرد در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:سوادآموزی تابعی یا حرفه‌ای، آموزش سواد و دانش پایه با توجه به توانایی‌های بالقوه و شغل مددجویان ندامتگاه‌های سطح استان با آموزش مهارت‌های مربوط به تخصص و حرفه آنان همراه با آموزش سواد پایه در سال جاری برنامه ریزی، هماهنگ و پیگیری می شود.

وی افزود: باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای دستیابی به یادگیری مادام‌العمر بی‌سوادان جامعه هدف خصوصا آن دسته از افرادی که به تلفیق سواد پایه و مهارت و عملیاتی نمودن این مهم در بهبود زندگی آنان اتفاق و قرینه می‌گردد، توجه شود.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد:همین برنامه ریزی  سبب ایجاد و تقویت انگیزه آنان برای مشارکت فعال در امور زندگی جامعه هدف خواهد گردید و در جریان همین مشارکت ها است که افراد بی‌سواد به اهمیت سوادآموزی بیشتر پی خواهند برد و ضمن کسب شناخت و آگاهی از موانع رشد پیشرفتشان، فعالانه در آموزش، تربیت و کسب مهارت و بهتر زیستن واقف می شوند.

نوروزی فرد در پایان گفت:در ندامتگاه‌های سطح استان در سال جاری سوادآموزی تابعی گسترش می‌یابد و امیدواریم بتوانیم تا حدودی مشکلات آنها را هنگام آزادی حل کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار