سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه گفت: در ایام محرم و صفر برای حفظ سلامتی خود و خانواده، می‌توانیم با توجه به شرایط کرونایی که در آن هستیم، هر خانه را به یک حسینه تبدیل کنیم.
کد خبر: ۸۸۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ 12 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،مسعود بهرام‌نژاد ، اظهار داشت: از اول اسفند‌ماه سال گذشته شاهد شیوع و اپیدمی ویروس کرونا در سراسر کشور و استان کرمانشاه بودیم.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه از همان ابتدا نقشه راهی را با عنوان کنترل و مدیریت این بیماری طراحی کرد و در قالب آن یک هزار تخت بیمارستانی را آماده کرد که با کمک ارتش، سپاه و ... نیز 700 تخت نقاهتگاهی هم فراهم شد.

سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه گفت: از یک‌هزار تخت آماده که از ابتدا برای مبتلایان به ویروس کرونا در استان پیش‌بینی شده در اوج پیک به اشغال حدود 480 تخت رسیدیم الان هم تعداد تخت‌های اشغال شده به زیر 170 تخت رسیده است

وی وضعیت استان کرمانشاه به لحاظ شیوع ویروس کرونا را تقریبا مناسب دانست و گفت: این وضعیت مناسب نتیجه رعایت مردم طی هفته‌های گذشته بوده، اما این وضعیت مقطعی است و به رفتارها شهروندان بستگی دارد.

بهرام‌نژاد در خصوص مراسمات عزاداری در ایام محرم و صفر نیز، گفت: دستورالعمل و شیوه‌نامه‌ مفصلی تحت عنوان ضوابط عزاداری ایام محرم و صفر طراحی شده و تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم.

وی ادامه داد: در این ایام برای حفظ سلامتی خود و خانواده همان‌گونه که هر خانه را به پایگاه سلامت تبدیل کردیم می‌توانیم با توجه به شرایط خاصی که در آن هستیم هر خانه را به یک حسینه تبدیل کنیم.

بهرام‌نژاد خاطرنشان کرد: رفتار ویروس مرموز و هر روز ناشناخته‌تر از روز گذشته است و از آن‌جا که پاییز و زمستان شاهد شیوع بیشتر بیماری‌های سرماخوردگی هستیم توام شدن آن با کرونا کار را سخت می‌کند، به همین خاطر همواره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار