مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه از انجام عملیات امداد و نجات چهار نفر در شهرستان گیلانغرب خبر داد و افزود: با رسیدن سر صحنه حادثه، متاسفانه هر چهار نفر جان باخته بودند و جسد آن‌ها از گودال خارج شد.
کد خبر: ۸۸۷۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵ 13 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از ایسنا،غلامرضا رضایی ، با اشاره به گرفتار شدن چهار نفر در گودالی 15 متری در شهرستان گیلانغرب، گفت: این حادثه شب گذشته (22 مرداد) رخ داد و بلافاصله نیروهای امداد و نجات به محل اعزام شدند.

وی افزود: عملیات امداد و نجات با توجه به تنگی دهانه غار که گودال در آن قرار داشت به سختی پیش رفت و در نهایت با هماهنگی مدیرکل بحران استان، صبح امروز تیمی ویژه از آتشنشانی کرمانشاه به محل حادثه اعزام شدند.

رضایی تصریح کرد: دهانه غار بگونه ای که یک نفر هم به سختی داخل آن می رفت و نیروهای آتشنشانی با سختی فراوان توانستند وارد گودال 15 متری شوند.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حادثه هر چهار نفر جان باختند و جنازه این افراد با مشقت و سختی فراوان توسط نیروهای آتشنشانی دقایقی پیش از گودال بیرون آورده شد.

وی در خصوص علت حادثه گفت: گویا این چهار نفر مشغول حفاری غیرمجاز بودند که به خاطر گاز منوکسیدکربن داخل گودال گرفتار می شوند، البته در خصوص علت دقیق مرگ باید پزشکی قانونی نظر بدهد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار