علی قربانی در گفتگو با تابناک:
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری سنقروکلیایی از تحقق بیش از ۵۷ درصد ثبت اشتغال دستگاه‌های اجرایی سنقروکلیایی در سامانه رصد خبرداد.
کد خبر: ۸۸۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 19 August 2020

علی قربانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: سهمیه اشتغال این شهرستان درسامانه رصد اشتغال استان در سالجاری 2269 نفرمی باشد که توسط دستگاههای اجرایی تا مرداد ماه امسال تعداد 1298 مورد در این سامانه به ثبت رسیده و 57 درصد آن محقق شده است.

وی تصریح کرد: آمار ثبت اشتغال درسامانه رصدتوسط دستگاه های اجرایی علاوه براستخدام درادارات که بسیارمحدود است، شامل پرداخت تسهیلات اشتغالزایی،صدورمجوزها برای فعالیتهای صنفی وصنعتی، مهارت آموزی، اقدامات ترویجی جهاد کشاورزی و... نیزمی باشد.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری سنقرو کلیایی همچنین از پرداخت 26 میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در شهرستان اشاره کرد و گفت: در سامانه مربوط به مشاغل آسیب دیده از ویروس کرونا تا به امروز در شهرستان 669 مورد ثبتنام انجام شده و 289 مورد از این تعداد نیز پرداخت شده است.

قربانی با بیان اینکه اکثر پرونده ها در دست بررسی و در مرحله پرداخت نهایی هستند از صاحبان مشاغل شهرستان سنقروکلیایی خواست که از تسهیلات در نظر گرفته شده استفاده کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار