کد خبر: ۸۹۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴ 21 August 2020
مسئول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت و گو با تابناک خوزستان از راه اندازی طرح تربیتی-آموزشی مجازی الصافات خبر داد.
سیدحسین موسوی با بیان این که هدف دوره الصافات تربیت انسان هم تراز انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: سرفصل های این دوره با محور های معرفتی، بصیرتی، مهارتی و معنوی است و منابع آن طرح کلی اندیشه اسلامی ، گفتمان و سیره امام خمینی(ره) و کتب شهیدمطهری می‌باشد.
 

 
 
وی همچنین افزود:در طرح مجازی الصافات شیوه ارائه مطالب در قالب کلاس‌ها و همایشات آفلاین و آنلاین، حلقه‌های ‌مباحثه و کرسی‌های آزاد اندیشی به کمک بسترهای وبینار می‌باشد و با حضور اساتید مطرح کشوری تلاش می‌شود به پرسش‌ها و شبهات دانشجویان در زمینه های اعتقادی و بصیرتی پاسخ داده‌ شود. 
به گزارش تابناک خوزستان، در طرح مجازی الصافات توجه بیشتری معطوف به محور مهارتی دوره شده تا دانش پژوهان با استفاده از این بسته های مهارتی در زمینه های رسانه ای، بین المللی، سیاسی و ... بتوانند سطح معلومات خود را ارتقا دهند. در پایان دوره نیز به دانش پژوهانی که نمره قبولی را در آزمون نهایی کسب کنند ، گواهی شرکت در دوره ارائه می‌شود .
تمام دانشجویان سراسر کشور می‌توانند  برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این  دوره  به تارنمای safat-scu.ir مراجعه نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار