فرماندار پاوه از گازدار شدن شهر مرزی نودشه در هفته دولت خبر داد و گفت: سه پروژه مهم با 12 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات دولتی در این ایام در شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ 22 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل  فارس،پرویز ایده‌پور امروز در جمع اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان دولت شهید رجایی و باهنر، اظهار داشت: علی‌رغم شرایط سخت تحریمی استکبار جهانی بر این نظام و همچنین بیماری کرونا و محدودیت‌‌هایی که در طول چند ماه گذشته داشت‌ایم خوشبختانه برای این ایام خجسته شهرستان پاوه کارنامه شیرین و درخشانی دارد.

وی ادامه داد: در این ایام ۹ پروژه عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد، سه پروژه مهم با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات دولتی کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار پاوه از گازدار شدن شهر مرزی نودشه در هفته دولت خبر داد و گفت: بهسازی و آسفالت جاده‌های موصلاتی شهرستان در محدود روانسر و پاوه و روکش اکثر جاده‌های آنتنی شهرستان و جاده ارتباطی پاوه به نوسود نیز انجام خواهد شد.

وی به بهره‌برداری از ۲ فضای ورزشی زیبا در شهر پاوه و بانه‌وره اشاره و بیان کرد: ۱۰ پروژه عمرانی بنیاد مسکن و دهیاری‌های شهرستان نیز در این ایام به بهره برداری می‌رسد

ایده‌پور در پایان، گفت: در مجموع برای کارهای این ایام ۸۱ میلیارد و ۹۵۵ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار