کد خبر: ۸۹۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹ 26 August 2020

 

کشف بیش از ۱۳۵ هزار قلم داروی قاچاق در رشت

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۳۵ هزار و ۱۳۷ قلم داروی قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهر رشت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: کارآگاهان آگاهی با تحقیقات نامحسوس از وجود مقدار زیادی داروی قاچاق در شهرستان رشت مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تلاش‌های شبانه‌روزی و اقدامات یک ماهه و تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته، محل دپوی داروها را در یکی از خیابان‌های شهر رشت شناسایی کردند، افزود: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ۱۳۵ هزار و ۱۳۷ قلم انواع داروی قاچاق برای بیماران صعب‌العلاج در بازرسی از این انبار کشف شد.

سردار ملکی با اشاره به اینکه در این رابطه متهم ۴۴ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد، گفت: کارشناسان ارزش تقریبی داروهای کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان ضمن تشکر از تعامل و همکاری شهروندان از آمادگی نیروی انتظامی برای مبارزه با سودجویان و مفسدان اقتصادی در راستای برخورد و مبارزه با قاچاق و حمایت از امنیت روانی مردم خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار