معاون کمیته امداد استان سمنان خبرداد:
به گزارش تابناک سمنان: سیده فاطمه تقوی بدون اشاره به عدم تناسب بین شدت بیماری و میزان ریالی کمک هزینه ها به اعطاء ۸۹ میلیون تومان به ۸۳ بیمار صعب‌العلاج خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ 26 August 2020

803 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان ایجاد شد ...

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه حمایت از مددجویان تحت پوشش این نهاد در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: ارائه خدمات بهداشتی به یک هزار و ۴۳۵ نفر از مددجویان و پرداخت کمک‌هزینه درمانی به ۸۳ بیمار صعب‌العلاج به ارزش ۸۹ میلیون تومان ازجمله خدمات مهم این نهاد است.

وی درمجموع از ابتدای سال جاری ۶۹۰ میلیون تومان در راستای بیمه مددجویان و اشتغال آنان هزینه شده است، یادآور شد: مساعدت به پرداخت فرانشیز ۸۵۶ بیمار بااعتبار ۳۸۰ میلیون تومان از دیگر برنامه‌های این نهاد حامی خانواده بوده است.

سیده فاطمه تقوی بابیان اینکه بیمه تأمین اجتماعی ۹۸۴ مددجو در قالب بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار و بیمه اشتغال مددجویان نیز در این مدت پرداخت‌شده است، اعلام کرد: کمک به رفع سو تغذیه کودکان مددجو نیز از دیگر خدماتی است که در حوزه بهداشت و درمان ویژه مددجویان ارائه‌شده است.

تقوی با اشاره به توزیع یک هزار و ۵۱۴ سبد غذایی بین کودکان زیر پنج سال خاطرنشان کرد: برای تهیه و توزیع این سبدها ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی بابیان اینکه در این مدت ۹ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان مستمری به مددجویان تبصره ۱۴ و تحت حمایت پرداخت‌شده است، ابراز کرد: تأمین کمک‌هزینه ازدواج و جهیزیه برای ۷۵ مددجو و نیازمند از دیگر خدمات حمایتی این نهاد است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با اشاره ه خدمات حمایتی این نهاد برای کمک به آسیب دیدگان کرونا بیان کرد: برای رفع مشکلات اقتصادی خانوارهای نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا، سه هزار و ۱۴۱ مورد تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به مبلغ ۱۶ میلیارد تومان پرداخت‌شده است.

تقوی گفت: ۳۹۴ مورد کمک‌هزینه اجاره به ارزش ۱۹۰ میلیون تومان به مددجویان و نیازمندان این استان پرداخت شد.

 

تابناک سمنان به جهت پرهیز از هر گونه سوء برداشت از آمار های اعلام شده:

الف)ازاستاندار محترم سمنان خواستار ارائه گزارش های امکان سنجی با تعیین منابع ریالی اجرای پروژه های پیش رو می باشد.

ب)از دستگاه های نظارتی راستی آزمایی آمار های ارائه شده را خواستار است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار