معاونت فرهنگسازی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان ایلام
معاونت فرهنگسازی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان ایلام از برگزاری اختتامیه جشنواره ققنوس با حضور مدیر هنر و رسانه بسیج دانشجویی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 01 September 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدرضا انصاری معاونت فرهنگ سازی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان ایلام، گفت: با توجه به رویکرد جدید بسیج دانشجویی مبنی بر ضرورت نقش آفرینی‌های تخصصی و مسئله محور بسیج دانشجویی، جشنواره ققنوس در استان ایلام در قالب‌هایی که مورد تایید مقام معظم رهبری است؛ برگزار شد.

وی افزود: پنجمین جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس، در چند رشته‌ی فیلم، مداحی، ادبیات، هنرهای تجسمی، ادبیات نمایشی، موسیقی و پژوهش‌های هنری انتخاب شد.

معاونت فرهنگ سازی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان ایلام، گفت: هر یک شامل بخش‌های متعدد با موضوعات مختلف بود که آثار شرکت کنندگان بر اساس مسائل اصلی و اولویت دار آماده و ارسال شد؛ جشنواره ققنوس در سال ۹۸ با موضوع  شهدای مقاومت آغاز که استقبال ویژه‌ای از آن شد؛ شهادت سردار دل‌ها قاسم سلیمانی که محبوبیت ایشان در بین همه اقشار انکار ناپذیر است که بر ویژگی‌های جشنواره اضافه کرد.

 وی ادامه داد: آثار برای داوران استانی ارسال شده و برگزیدگان انتخاب شده‌اند؛ لذا با توجه به شرایط حاکم بر جامعه( ویروس منحوس کرونا) تصمیم بر آن شد که برنامه اختتامیه جشنواره با حضور توکلی مدیر هنر و رسانه سازمان بسیج دانشجویی و کارگردان مطرح کشوری، مدرس دانشگاه رهبر قنبری و هنرمندان استان با حضور نفرات اول و برگزیده برگزار می‌شود؛ همچنین در این راستا نیز نشست خبری با حضور رسانه‌های استان نیز هماهنگ شده است./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار