وزیر کشور در ابلاغیه‌ای به استاندار کرمانشاه با تاسیس شهرداری در شهر میرآباد مرکز بخش زمکان از توابع شهرستان ثلاث باباجانی موافقت کرد.
کد خبر: ۸۹۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ 01 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، استان کرمانشاه ۳۴ شهردار فعال دارد که یک شهرداری در حال اضافه شدن است تا مجموع آن‌ها به ۳۵ شهرداری برسد و همچنین 179 نفر عضو شورای اسلامی شهر در استان مشغول به فعالیت هستند.

اخیرا، وزیر کشور در ابلاغیه‌ای به استاندار کرمانشاه با تاسیس شهرداری در شهر میرآباد مرکز بخش زمکان از توابع شهرستان ثلاث باباجانی موافقت کرد.

در ابلاغیه وزیر کشور به استاندار کرمانشاه با اشاره به موافقت به‌عمل آمده در مهر ۱۳۹۸ در خصوص تبدیل روستای میرآباد مرکز بخش زمکان از توابع شهرستان ثلاث باباجانی به عنوان شهر میرآباد و در اجرای تبصره ذیل ماده (۶) آئین نامه اجرایی قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری جمهوری اسلامی ایران و تبصره (۱) ماده (۱) قانون شهرداری، تاسیس شهرداری در شهر میرآباد بلامانع اعلام شده است.

در این ابلاغیه همچنین آمده است: شروع به کار شهرداری براساس قوانین و مقررات به وزارت کشور اعلام شود.

سعید سلیم‌ساسانی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه طی گفت‌وگویی، اظهار داشت: شهرداران استان در پروژه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی، زیست محیطی و سایر موارد بسیار کوشا و فعال هستند و حوزه وسیع است نارضایاتی‌های هم است که دفتر شهری با تمام توان بر امور و رفع نواقص احتمال نظارتی دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار