رئیس هیات بسکتبال استان کرمانشاه گفت: اگر ۵۰۰ میلیون تومان پول داشته باشیم، قول می‌دهیم تیم کرمانشاه امسال قهرمان رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال کشور شود.
کد خبر: ۸۹۶۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶ 06 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،کرم احمدیان  از اعلام آمادگی تیم بسکتبال کرمانشاه برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول خبرداد و گفت: به فدراسیون اعلام کرده‌ایم برای فصل پیش رو در رقابت‌های لیگ شرکت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: امسال هم به مانند رقابت‌های فصل گذشته از استعدادها و بازیکنان مستعد بومی استان استفاده می‌کنیم، تا همانند سال‌های گذشته خروجی‌های خوبی از توجه به این استعدادها داشته باشیم.

رئیس هیات بسکتبال استان کرمانشاه گفت: توجهی که طی چندسال اخیر به بازیکنان بومی استان داشته‌ایم باعث شده تا اکنون چهار بازیکن سوپرلیگی، مسعود سلیمانی، حسام رضایی، امیرحسین توسیان و میلاد غلامی را داشته باشیم که این افتخاری برای کرمانشاه است.

وی تاکید کرد: هرچند هیات پول چندانی برای داشتن یک تیم در رقابت‌های لیگی ندارد، اما به خاطر جوانان مستعدی که داریم و برای کسب تجربه، تلاش کرده‌ایم تا در این رقابت‌ها شرکت کنیم و استعدادهایمان را به تیم‌های دسته اول و سوپرلیگ معرفی کنیم.

احمدیان اضافه کرد: استعدادهایی که در بسکتبال کرمانشاه داریم، بگونه ای است که می‌توانیم حتی یک تیم را راهی رقابت های سوپرلیگ کنیم، اما متاسفانه بودجه و توانایی مالی آن را نداریم.

وی تاکید کرد: امسال هم چون بودجه زیادی نداریم، فقط تلاش می‌کنیم در لیگ دسته اول بمانیم و بازیکنان خود را معرفی و یک شور و نشاط را در بسکتبال کرمانشاه ایجاد کنیم، وگرنه اگر 500 میلیون تومان داشته باشیم، قول می‌دهیم با همین تیم قهرمان رقابت‌های لیگ دسته اول شویم.

رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه به عدم استقبال اسپانسرهای بخش خصوصی برای حمایت از تیم بسکتبال استان اشاره کرد و گفت: رایزنی‌های بسیار زیادی را با واحدهای تولیدی بخش خصوصی استان داشتیم تا بتوانیم حمایت آنها را از تیم بسکتبال استان داشته باشیم، اما متاسفانه تاکنون کسی پای کار نیامده است.

وی تاکید کرد: بی رغبتی سرمایه داران بخش خصوصی برای حمایت از بسکتبال استان درحالی است که در همین رقابت‌های لیگ دسته اول 24 تیم حضور دارند که نشان از علاقمندی مردم به این رشته و اهمیت آن است و از سوی دیگر این رقابت‌ها بخوبی پوشش رسانه ای پیدا می‌کند و می تواند تبلیغات بسیار خوبی برای اسپانسر باشد.

احمدیان در پایان یادآو رشد: اگر اسپانسری باشد که از تیم ما حمایت کند، بازیکن، مربی و سالن رایگان در اختیارش قرار می‌دهیم. او فقط هزینه‌ اعزام‌ها را متقبل شود.

تیم خانه بسکتبال کرمانشاه در رقابت‌های فصل گذشته لیگ دسته اول کشور که به علت شیوع بیماری کرونا نیمه تمام ماند، در جایگاه یازدهم جدول گروه خود قرار گرفت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار