محمد رسول شیخی زاده :
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان گفت: از آغاز سال ۱۳۹۹ تا کنون هزار شغل طرح جدید اشتغالزایی برای مددجویان تحت پوششکمیته امداد در سطح استان اجرا شده است.
کد خبر: ۸۹۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ 06 September 2020

به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان ، محمدرسول شیخی زاده صبح امروز یکشنبه در جلسه تبیین الگوی اشتغال و هم اندیشی با ذینفعان اشتغال کمیته امداد امام (ره) که با معاون اشتغال کمیته امداد کشور برگزار شد، اظهار کرد: سهمیه تخصیصی کمیته امداد کردستان برای سال جاری برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی، ۱۶۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای جذب اعتبارات این بخش، بیان کرد: تاکنون ۱۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن، معادل ۷۰ درصد اعتبار سهمیه استان کردستان ابلاغ شده است.
وی افزود: از ابتدای سال جاری نیز با همکاری که با دیگر دستگاه‌های اجرایی استان داشته‌ایم، توانسته‌ایم ۴۰ میلیارد تومان از این اعتبار را برای هزار طرح اشتغالزا در استان پرداخت کنیم.
مدیرکل کمیته امداد کردستان به سهمیه تخصیصی سال ۹۸ در حوزه اشتغال مددجویان نیز اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته ۱۵۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار به کردستان اختصاص یافته بود.
شیخی زاده با بیان اینکه ۱۰۰ درصد این اعتبار در سال ۹۸ ابلاغ شد، یادآور شد: با این اعتبار چهار هزار و ۱۳۲ طرح اشتغالزایی با پرداخت ۱۵۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات اجرایی شد.
وی بیان کرد: امیدواریم با تحقق برنامه‌های تدوین شده تا پایان سال جاری، در زمینه اشتغال مددجویان کمیته امداد و خوداشتغالی آنان گام‌های موثری بتوانیم برداریم.

عکاس  : عرفان کرمی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار