رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از رتبه بندی آموزشگاه های رانندگی براساس میزان تصادفات و تخلفات هنرآموزان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲ 07 September 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه آموزشگاه‌های رانندگی، آموزش نظری و عملی برابر قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به هنرآموزان برابر سرفصل‌های ابلاغی با بهره گیری از دانش و تخصص مدرسان و مربیان آموزش دیده است.

وی در خصوص چگونگی رتبه بندی آموزشگاه‌های رانندگی تصریح کرد: بر اساس اطلاعات موجود در سامانه‌های تصادفات، تخلفات و صدور گواهینامه رانندگی پلیس راهور ناجا، وضعیت تخلفات حادثه ساز ارتکابی و همچنین تصادفات حادث شده توسط هر یک از هنرآموزان آموزشگاه‌های رانندگی در بازه زمانی یک ساله بررسی و پس از تجزیه و تحلیل آمار، بر همین مبنا، رتبه هر یک آموزشگاه‌های رانندگی مشخص می‌شود.

این مقام انتظامی بیان کرد: عملکرد افسران و کارشناسان آزمون گیرنده در آموزشگاه‌های رانندگی نیز می‌تواند موجبات حضور رانندگان قانون مند را در معابر کشور فراهم آورد و از عوامل تاثیرگذار در رتبه بندی آموزشگاه‌های رانندگی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی استان ایلام گفت: بدیهی است آموزشگاه‌هایی که در این رتبه بندی در زمره گروه پرخطر قرار گیرند حسب مورد به صورت موقت یا دائم تعطیل و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار