رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: اولین آموزشگاه رانندگی ویژه بانوان در استان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۹۶۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲ 07 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ غلامعلی شرق با اشاره به اینکه  مهمترین رسالت آموزشگاه‌های رانندگی، تربیت رانندگان قانونمدار است، اظهار کرد:  بدون شک اگر رانندگان به قوانین احترام بگذارند و حقوق یکدیگر را رعایت کنند، امار تصادفات و خسارات ناشی از کاهش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به نقش آموزشگاه‌های رانندگی در تربیت رانندگان قانونمدار ادامه داد: آموزشگاه‌های رانندگی باید بهترین خدمات را به متقاضیان اعم از برخورد مناسب اخلاقی همراه با تکریم و آموزش‌های رانندگی کاربردی ارائه کنند.

این مسئول با اشاره به آغاز به کار اولین آموزشگاه رانندگی ویژه زنان در استان گفت: بنابر ابلاغیه پلیس راهور ناجا و به منظور ارتقاء کرامت بانوان و ایجاد محیط مناسب برای یادگیری و آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، آموزشگاه رانندگی پایه سوم ویژه بانوان در کرج تاسیس شده است.

سرهنگ شرق اضافه کرد: برابر دستورالعمل مربوطه، تمامی کارکنان آموزشگاه رانندگی بانوان اعم از موسس، مدیر، قائم مقام،کاربران، مربیان، مدرسان و کارشناسان آزمون و ... بانوان هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز توضیح داد: تا پایان سال پنج آموزشگاه رانندگی ویژه بانوان در مناطق مختلف استان راه اندازی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار