دبیر کانون های خدمت رضوی گفت:خادمیاران رضوی با اهداء پرچم متبرک آستان قدس امام مهربانی ها به بیمارستان فارابی کرمانشاه برای سومین بار در کنار مدافعین سلامت ایستادند.
کد خبر: ۸۹۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ 08 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی کانون های خدمت رضوی در استان سید محمد جعفر امامیان طی این مراسم ضمن تشکر از تلاش‌های بی وقفه پزشکان‌، پرستاران و کلیه جهادگران عرصه سلامت گفت: امروز ایران اسلامی شاهد تلاش‌های مجاهدانه شبکه سلامت و درمان  کشور به عنوان سربازان خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کروناست و بر خود لازم می‌دانیم به نیابت از ولی نعمتمان حضرت رضا(ع) جهت عرض خداقوت در کنار این عزیزان باشیم.

وی ادامه داد:برای سومین مرتبه خادمیاران رضوی بجهت رساندن سلام امام رضا(ع) همچنین عرض خداقوت و قدردانی از مجاهدتهای کادر درمانی و مدافعین سلامت به بیمارستان فارابی آمده تا به پاس زحمات خالصانه این عزیزان پرچم متبرک حرم علی بن موسی الرضا(ع) را طی مراسمی به این بیمارستان اهداء نمایند.

گفتنی است در مرحله اول طرح نسیم مهر رضوی خادمیاران طی دو مرحله با حضور در بیمارستان فارابی و تقدیر از کادر درمانی بر بالین بیماران کرونایی حاضر شدند و عطر حریم امام مهربانی ها را با توزیع تبرکات و غذای حضرتی در این بیمارستان زنده کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار