کد خبر: ۸۹۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ 08 September 2020

 

توزیع ۱۴۲ بسته حمایتی در لنگرود و جمع آوری ۱۲۰ میلیون ریال در گلریزان لاهیجان

لاهیجان – ایرنا – ۱۴۲ بسته معیشتی به یاد ۱۴۲ شهید والامقام بخش کومله لنگرود بین نیازمندان این منطقه توزیع شد و در مراسم گلریزان کوله بار عاشقی با هدف کمک به دانش‌آموزان بی بضاعت لاهیجانی در زورخانه علی ابن ابیطالب (ع) این شهرستان ۱۲۰ میلیون ریال جمع آوری شد.

رئیس هیات ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی لاهیجان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این زمینه گفت : این مراسم با عنوان ' کوله بار عاشقی ' و با هدف مودت و همدلی بمناسبت آغاز سال تحصیلی، با حضور جامعه ورزشی و خیران شهرستان لاهیجان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار گردید.

سید محمود پورجلالیان افزود : در این مراسم ۱۲۰ میلیون ریال جهت کمک به دانش آموزان بی بضاعت لاهیجانی جمع آوری شده است.

شهرستان لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.

 

توزیع ۱۴۲ بسته معیشتی در لنگرود 

 بخشدار کومله شهرستان لنگرود هم در خبری از توزیع این بسته ها در مجموع به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال توسط ستاد یادواره شهدای بخش کومله در بین نیازمندان خبر داد.

محمدعلی خداجو در این رابطه به ایرنا گفت : باتوجه به فراگیر شدن ویروس کرونا و لغو تمامی همایش‌ها به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری، یادواره ۱۴۲ شهید والامقام بخش کومله شهرستان لنگرود با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این منطقه، امسال به صورت تلویزیونی، برنامه های فضای مجازی و کمک های معیشتی برگزار می‌شود.

به گفته وی، یادواره ۱۴۲ شهید والامقام بخش کومله ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰ پنج شنبه (۲۰ شهریور ماه) به‌ دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت ویژه‌ برنامه تلویزیونی مراسم شهدا با حضور سخنران، مداح، شاعر و قاری برجسته قرآن کریم در گلزار شهدای کومله اجرا و به صورت زنده از شبکه استانی گیلان (باران) پخش می‌شود.

شهرستان لنگرود با بیش از ۱۳۷ هزار نفر جمعیت در سه بخش مرکزی، کومله و اطاقور در ۶۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار