کد خبر: ۸۹۷۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ 09 September 2020
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نهاد حمایتی با مشارکت خیران بومی و غیربومی به دانش آموزان نیازمند و زیر پوشش کمیته امداد استان تبلت اهدا می کند. 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، قباد مبشری  افزود : هدف از این اقدام مهم بهره مندی دانش آموزان نیازمند و زیر پوشش  کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از فضای مجازی، شبکه ملی شاد و ایجاد شرایط مناسب آموزشی در وضعیت کرونایی است. 
وی گفت : بر اساس انعقاد قرارداد همکاری بین کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد و مؤسسه خیریه بوتراب مبلغ ۲ میلیارد ریال  از سوی این مؤسسه برای خرید و اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند و زیر پوشش کمیته امداد استان پرداخت شده است. 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تبلت ‌هایی که قرار است خریداری و به دانش آموزان نیازمند و زیر پوشش   کمیته امداد این استان اهدا شود از تولیدات داخل کشور خواهند بود. 
مبشری عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با وجود کمک ۲ میلیارد ریالی مؤسسه خیریه بوتراب باز هم برای خرید و  اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند و زیر پوشش کمیته امداد این استان به کمک های نقدی نیکوکاران بومی و غیربومی نیاز دارد. 
وی ابراز داشت: نیکوکاران بومی و غیربومی می توانند کمک‌ های نقدی خود به منظور تأمین تبلت برای دانش آموزان نیازمند و زیر پوشش  کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد را به شماره حساب ۱۱۱۵۸۵۳۴۹۰۰۴ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۸۹۴۱ واریز کنند. 
مبشری گفت: شماره گیری کد دستوری #۰۷۴*۸۸۷۷* از طریق گوشی تلفن همراه یکی دیگر از روش های پرداخت کمک های نقدی نیکوکاران  بومی و غیربومی در این زمینه است. 
وی اظهار داشت: جشن عاطفه ها از ۲۶ شهریورماه تا ۱۰ مهرماه ۱۳۹۹ در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود و کمک های نقدی مردم و  نیکوکاران در آن به منظور خرید تبلت برای دانش آموزان نیازمند و زیر پوشش کمیته امداد استان هزینه می شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
سلام . تعداد کثیری از دانش آموزان دبیرستان ساروق در استان مرکزی فاقد گوشی و تبلت هستند آیا برای این ها هم خیری وجود دارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار