امیر کرمی در گفتگو با تابناک:
مدیر گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:نظارت بر اجرای پروتکل ها و دستورات بهداشتی در مدارس با جدیت تمام توسط کارشناسان محیط و بهداشت پیگیری می شود.
کد خبر: ۸۹۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 10 September 2020

امیر کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:با توجه به بازگشایی مدارس از سوی وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بالغ بر ۲۵۰ نفر از کارشناسان بهداشت و محیط نظارت خود را طبق برنامه ریزی و برنامه عملیاتی به طور روزانه و مستمر در تمام مناطق شهری و روستایی مامور نظارت بر مدارس استان کرده است.

مدیر گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در صورت عدم رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی از سوی مدارس پسخوراند و نتیجه گزارش در گام اول به اداره آموزش و پرورش و در صورت تکرار مجدد به ستاد استانی مدیریت کرونا ارجاع میگردد.

وی در ادامه بیان داشت: والدین در صورت انتقاد و مشاهده نقض بهداشتی پروتکل ها در مدارس می توانند با سامانه ی تلفنی ۱۹۰ که به صورت رایگان می باشد تماس بگیرند و دانشگاه ها موظف اند ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت خبر را پیگیری کنند.

کرمی در پایان تصریح کرد: با در صورت عدم پاسخگویی می توانتد با تماس و مراجعه به مراکز بهداشت شهرستانهای تابعه پیگیر شکایت باشند، کارشناسان سلامت محیط در اسرع وقت پیگیری و در صدد رفع مشکلات بر خواهند آمد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار