نصرت اله مرادی در گفتگو با تابناک:
مسئول کمیته امنیتی و انتظامی ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: هرگونه گمانه‌زنی، جعل خبر و نظرسنجی در حکم تشویش اذهان عمومی و قابل تعقیب است.
کد خبر: ۸۹۸۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱ 11 September 2020

جعل خبر در فضای انتخابات در حکم تشویش اذهان عمومی است

نصرت اله مرادی در حاشیه نشست ستاد انتخابات استان کرمانشاه که به مناسبت مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد،در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاهاظهار داشت: ستاد انتخابات استان و فرمانداران حوزه های انتخابیه مسئول اعلام نتایج انتخابات هستند، هرگونه گمانه زنی، جعل خبر، نظر سنجی در حکم تشویش اذهان عمومی و قابل تعقیب است.

وی افزود: به مدد الهی و در سایه تلاش بی دریغ پیدا و پنهان نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی همچنین حمایت و اقدام به موقع دستگاه محترم قضایی، انتخابات در فضای آرام برگزار و بدون هیچ‌گونه مسئله‌ای خاتمه یافته است.

مرادی در پایان ضمن عرض تشکر و خسته نباشید به همه دست‌اندرکاران که با همت خویش انتخابات را در سایه یک امنیت مطلوب و قابل قبول برگزار کردند، متذکر شد: همچنین از تمامی فرمانداران و عوامل اجرایی، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و قضات شریف دستگاه محترم قضایی و همکاران خودم در حوزه سیاسی امنیتی استانداری قدردانی می کنم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار