نماینده عالی دبیرکل اتحادیه دوستی جوانان جهان اسلام پس از راهیابی منتخبین مورد حمایت اتحادیه به مجلس شورای اسلامی یازدهم بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 12 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه،در این بیانیه آمده است:

درود خدا بر شما مردم انقلابی کرمانشاه،اسلام آباد غرب و دالاهو، که با حماسه حضور پرشور خود پای صندوق‌های رای صفحه تابناک دیگری در کتاب پر افتخار انقلاب اسلامی رقم زدید. در مقابل این اراده، وفاداری و تصمیم شما سرتعظیم فرود می‌آورم و شادمانم که یکبار دیگر دفاع جانانه خود را از نظام اسلامی و رهبر انقلاب به همه دنیا نشان دادید.

جناب آقای دکتر ابراهیم عزیزی و جناب آقای دکتر مجتبی بخشی پور

نمایندگان منتخب مردم فهیم و نجیب شهرستان های کرمانشاه و اسلام آباد غرب و دالاهو

انتخاب شما در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط مردم انقلابی و همیشه در صحنه این شهرستان ها که وظیفه خطیر و مهم و فرصت خدمتگزاری بی دریغ را برای شما بزرگواران فراهم آورده تبریک عرض کرده و از خداوند منان برای شما و سایر نمایندگان ملت آرزوی توفیق دارم.

امید است به همراه سایر منتخبین ملت در انتخابات مجلس یازدهم با روحیه ای جهادی و حرکتی انقلابی با امید به خدا و توسل به ائمه اطهار در راستای پیشرفت کشور، خدمت به مردم، رونق و جهش تولید و بهبود معیشت جامعه، ارتقای فرهنگ دینی و ملی و پاسداشت عزت و سربلندی و استحکام و پیشبرد اهداف نظام اسلامی، گامهای مدبرانه، سنجیده و محکم بردارید تا در گام دوم انقلاب شاهد تحولی عظیم توسط مجلسی انقلابی باشیم.

با آرزوی توفیقات فراوان
                                        نماینده عالی دبیرکل اتحادیه دوستی جوانان جهان اسلام
                                                               رحمت جلیلیان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار