ایرج صفایی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تعاون روستایی استان کرمانشاه از برگزاری کارگاه آموزشی برای اعضای شرکتهای تعاونی تولید استان کرمانشاه خبر داد
کد خبر: ۸۹۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 12 September 2020

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:دو دوره کارگاه آموزشی تحت عنوان آشنایی با نحوه مدیریت مشارکتی آب در شرکتهای تعاونی تولید و آشنایی با اساسنامه و قوانین و مقررات شرکتهای تعاونی تولید استان کرمانشاه در روزهای ۱۷ و ۱۸ شهریور ۹۹ در سالن جلسات مجری طرح در شهرستان سرپل ذهاب و گیلانغرب برگزار شد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: مهندس جلیلوند مدیر پروژه تحت آبیاری و زه کشی غرب و شمال غرب کشور مدرس این دوره ها بود که حسب هماهنگی و برنامه‌ریزی به عمل آمده قبلی و با حضور مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکتهای تعاونی تولید شهرستان های مناطق گرمسیری استان نظیر شهرستان های گیلانغرب ، سرپل ذهاب ، ثلاث باباجانی و قصر شیرین صورت گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: از اهداف برگزاری این دوره های آموزشی آشنایی با مسائل مالی شرکت ، آشنایی با نحوه ارتباط مدیران عامل شرکت‌ها با واحدهای آب بران تحت پوشش شبکه خود ، آشنایی فراگیران با مجموعه قوانین و ضوابط جاری شرکتهای تعاونی تولید ، برگزاری مجامع و مسائل حقوقی تشکل ها مد نظر بوده است.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد: برنامه ریزی لازم در راستای ارتقاء سطح علمی و فنی اعضای شرکتهای تعاونی تولید استان با برگزاری دوره های مختلف و تکمیلی در زمینه قوانین و مقررات و مهارتهای مورد نیاز صورت گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار