ملی پوش دسته ۱۰۹ کیلوگرم وزنه برداری ایران گفت: آمدن کرونا هم باعث نشد تا وقفه‌ای در تمریناتم ایجاد شود و حتی روز‌های جمعه هم به تمریناتم ادامه می‌دهم.
کد خبر: ۸۹۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 13 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،کیا قدمی ، اظهار کرد: از سال گذشته و پس از مصدومیتی که مانع از اعزامم به مسابقات جهانی شد، تمریناتم را با شدت از سر گرفتم تا بتوانم در رقابت‌های انتخابی المپیک عملکرد خوبی داشته باشم.

وی تصریح کرد: حتی زمانی که بیماری کرونا هم شیوع پیدا کرد، مجوز تمرینات انفرادی را گرفتم و در سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی تختی به تمریناتم ادامه دادم و تا به امروز یک روز را هم از تمریناتم عقب نمانده‌ام.

وزنه بردار کرمانشاهی عضو تیم ملی افزود: البته در شرایط فعلی که نه زمان برگزاری اردوهای تیم ملی و نه مسابقات معلوم است، بیشتر تمرینات قدرتی را انجام می دهم و تمرینات رکوردی را به بعد موکول کرده‌ام.

وی ادامه داد: هرچند تاخیر در برگزاری رقابت‌های المپیک دلسردی بسیاری از ورزشکاران را بدنبال داشته، اما من هنوز دلگرمم و از این فرصت استفاده می‌کنم تا رکوردهایم را بالاتر ببرم.

قدمی تاکید کرد: اراده ای قوی دارم و حتی روزهای جمعه هم به تمریناتم ادامه می‌دهم تا به هدفی که می خواهم دست پیدا کنم، چراکه تا به این لحظه به هدفی که دارم نرسیده ام و نتیجه تمریناتم را آنگونه که می خواستم، ندیده‌ام.

دارنده مدال برنز رقابت های قهرمانی آسیا 2013 اضافه کرد: تا زمانی که چندمدال خوشرنگ از مسابقات مختلف نگیرم به هدفی که می خواهم نرسیده ام و تا آن زمان با اراده پیش می‌روم.

وی در ادامه به مشکلات وزنه برداری کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: نبود اسپانسر مهمترین معضلی است که اکنون همانند خیلی از رشته های دیگر در وزنه برداری استان با آن مواجه ایم، البته در کرمانشاه واحدهای تولیدی قدرتمندی داریم که می توانند به راحتی اسپانسر چند تیم هم باشند، اما باید بتوان آنها را راضی کرد و پای کار آورد که از ورزش استانشان حمایت کنند.

قدمی افزود: اگر یک اسپانسر قوی داشته باشیم، به جای اینکه برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر با تیم های استان های دیگر قرارداد ببندیم با تیم استانمان قرارداد می‌بندیم. حتی وزنه برداران سایر استان ها آرزوی وزنه زدن برای کرمانشاه را دارند.

وی در ادامه به کمبود امکانات رشته وزنه برداری در کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: هرچند در حال حاضر یک سالن اختصاصی داریم، اما امکانات و تجهیزات آن، کاملا فرسوده و غیراستاندارد است.

قدمی گفت: اگر به شهرهایی که وزنه برداری در آنجا حرف اول را می زند سری بزنید، می بینید که امکانات این رشته زیاد است، برای همین سالن های آنجا پر از جوانان مشتاقی است که برای قهرمانی تلاش می‌کنند، اما اینجا نه تجهیزات زیادی داریم و نه اینکه همه شهرستانها فعال است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار