همایون عباسی در گفتگو با تابناک:
معاون آموزش دانشکده علوم ورزشی و عضو هیات علمی این دانشگاه از برگزاری آزمون عملی رشته تربیت بدنی به صورت استانی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 14 September 2020

همایون عباسی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: آزمون عملی دانشجویان رشته تربیت بدنی هر ساله به صورت منطقه ای برگزار می شد، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت استانی و با حضور تمام شهرستان های استان کرمانشاه،برای داوطلبین مرد ۲۷و ۲۸شهریور ماه و برای داوطلبین زن طی روز های ۲۹ و ۳۰ شهریور ماه در سالن های ورزشی دانشگاه رازی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این آزمون با شرکت ۱۵۰۰ داوطلب زن و مرد برگزار خواهد شد و نسبت به سال گذشته تعداد داوطلبین متقاضی شرکت در این آزمون افزایش ۳ برابری داشته است.

عباسی تصریح کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، برگزاری این آزمون از حساسیت ویژه ای برخوردار است و مطابق دستور المعل های وزارت علوم و طبق پروتکل های بهداشتی در هر استان برگزار می شود.

معاون آموزش دانشکده علوم ورزشی و عضو هیات علمی دانشگاه رازی از حضور نماینده سازمان سنجش به عنوان ناظر برگزاری و دو نفر از پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزرشی برای نظارت در آزمون بخش آقایان و بانوان خبر داد و خاطرنشان کرد: کارت آزمون نیز یک الی دو روز قبل از برگزاری آزمون عملی توسط سازمان سنجش صادر می‌شود.

عباسی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری شایسته و ارائه حداکثر کیفیت در این آزمون توسط دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه رازی اتخاذ شده است، گفت: بیش از ۶۰ نفر از عوامل اجرایی برگزاری این آزمون هستند و سالن‌های شماره یک و دو بخش مدیریت تربیت بدنی سابق برای متقاضیان آماده شده است.

این مسئول در پایان افزود: دانشجویان رشته تربیت بدنی به صورت متمرکز پذیرفته می‌شوند، و پذیرفته‌شدگان مانند سایر رشته ها از مهر ماه سال جاری شروع به تحصیل خواهند نمود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار