خسرو عیسائیان در گفتگو با تابناک:
معاون خدمات شهری شهردار کرمانشاه گفت: آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری در فصل بارندگی واقدامات لازم جهت لایروبی و پاکسازی مسیل‌ها و رودخانه خشک و تأمین ماشین آلات انجام شده و شهرداری کرمانشاه با تمهیدات اتخاذ شده آمادگی کامل برای استقبال از فصل بارش‌ها رادارد.
کد خبر: ۸۹۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 14 September 2020

خسرو عیسائیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:در مناطق هشت‌گانه شهرداری کرمانشاه اقدامات لازم جهت فصل بارندگی انجام شده و کانال‌ها، جوی‌ها و جدول‌ها به طور کامل لایروبی شده است.

وی افزود:آمادگی کامل داریم تا با بارش‌های پاییزی باران که به صورت رگباری و پراکنده صورت می‌‌گیرد و منجر به جاری شدن سیلاب های موقتی می شود تلاش می کنیم تا مشکلی شهروندان را تهدید نکند.

عیسائیان در ادامه در خصوص آمادگی در فصل بارندگی، اظهار کرد: اجرای بیش از ۶ هزار متر طول جدول و کانیوا جدید جهت هدایت آب‌های سطحی، نصب ۱۳۰ عدد دال بتونی و ۲۰ عدد دریچه بازدید کامپوزیت، جابجایی ۸۶ عدد دال‌های شکسته و ساخت پل فلزی، تعمیر و ساخت دریچه منهول از اقدامات انجام گرفته برای مقابله با آب گرفتگی‌های احتمالی در فصل بارندگی است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به لایروبی ۴ کیلومتر، گفت: اصلاح و لوله گذاری جداول جمع‌آوری آب‌های سطحی اعم از لای برداری مسیرها، زیر سازی، اصلاح، کف سازی و لبه گذاری، دیوار گذاری و اصلاح شیب برخی از جداول کف برداری کانال‌های روباز و حذف نیزارها و روان سازی مسیرهای آب‌های سطحی، تسطیح مسیر دسترسی کانال‌ها، ایجاد خاکریز ایمن مجاور کانال‌ها، تسطیح و ایجاد مسیر دسترسی حاشیه رودخانه خشک و احداث کانال جهت هدایت سریع آب‌های سطحی در سطح منطقه از دیگر اقدامات انجام گرفته در این خصوص است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار