استاندار کرمانشاه گفت:شهرداری کرمانشاه در مقایسه با شهرداری های دیگر استان ها بسیار فعال تر است و شهر به یک کارگاه عملیاتی عمرانی شهری تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۹۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 14 September 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه  هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهر کرمانشاه؛ در جمع خبرنگاران گفت: پروژه های تقاطع غیر همسطح سردار شهید سلیمانی، تله کابین تاق بستان و معبر جدید کیهان شهر سه پروژه بزرگ و ماندگار برای کرمانشاه هستند.

وی افرود: بی گمان این پروژه ها به رفاه و آسایش شهروندان کرمانشاهی، توسعه بیشتر کلانشهر کرمانشاه و رونق گردشگری در استان بسیار کمک می کنند.

استاندار کرمانشاه افزود: تقاطع غیر همسطح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک پروژه بزرگ است که به روان شدن ترافیک در ورودی شرقی استان کمک می کند.

وی تصریح کرد: پروژه مهم تله کابین تاق بستان نیز به عنوان آرزوی دیرینه مردم کرمانشاه، پس از ۲۰ سال اجرایی می شود. همچنین معبر جدید کیهانشهر نقشی بسیار مهم در تسهیل تردد شهروندان ساکن شرق شهر کرمانشاه خواهد داشت.

بازوندخاطر نشان کرد: هر چند با توجه به تحریم های ظالمانه آمریکا، منابع اعتباری کشور محدود هست ولی خوشبختانه این شرایط دشوار اقتصادی، خللی در روند اجرایی پروژه های کلان عمرانی شهر کرمانشاه ایجاد نکرده‌است.

وی افزود: شهرداری کرمانشاه به شکل گسترده‌ای پروژه آسفالت و پیاده رو سازی در سطح شهر کرمانشاه را با شتاب مناسب در دست اجرا دارد که این کار موجب رضایت شهروندان شده است.

 استاندار کرمانشاه در پایان گفت: شهردار کرمانشاه یک مدیر عملگرا، جهادی و پای کار است و علی‌رغم چالش های اقتصادی موجود فعالیت های عمرانی در شهر نه تنها کمتر نشده بلکه بسیار پررنگ هم شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار