معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از در نظر گرفتن مشوق برای سرمایه‌گذارانی که در حوزه زیرساخت‌های مرزی کرمانشاه پای کار بیایند خبر داد و گفت: متقاضیان تا 27 شهریور زمان دارند درخواست خود را به سازمان صمت ارائه دهند.
کد خبر: ۸۹۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 14 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،احسان باقرخانی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های صادراتی در استان کرمانشاه، گفت: در همین راستا بسته حمایتی توسعه صادرات غیرنفتی در نظر گرفته شده و قول اجرای آن را در سفر اخیر رئیس سازمان توسعه تجارت به استان گرفتیم.

وی ادامه داد: در قالب این بسته حمایتی، برای پروژه‌هایی که به سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساخت‌های مرزی مربوط باشد، در قالب کمک‌های بلاعوض و یا کمک سود تسهیلات بانکی، مساعدت‌هایی در نظر گرفته می‌شود.

به گفته معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان کرمانشاه، این پروژه‌ها باید مورد تایید کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان قرار بگیرد.

باقرخانی پروژه‌هایی که مشمول استفاده از این مشوق‌ها هستند را شامل توسعه و تجهیز زیرساخت‌های مناطق مرزی، پایانه‌های صادراتی، مراکز نمایشگاهی، سردخانه، انبار، کانتینر یخچال‌دار و ... اعلام کرد.

وی اضافه کرد: مهلتی که برای ثبت درخواست متقاضیان در نظر گرفته شده تا 27 شهریور است و سرمایه‌گذاران باید درخواست خود را به دبیرخانه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان واقع در معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان در خیابان عشایر تحویل دهند.

به گفته معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان کرمانشاه، پروژه‌های دریافتی پس از بررسی در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی اولویت‌بندی شده و در نهایت برای تخصیص بودجه به سازمان توسعه تجارت ایران ارسال خواهد شد.

باقرخانی با بیان اینکه این طرح صرفا مختص به استان کرمانشاه نیست، خاطرنشان کرد: سهمیه‌ای که برای استان کرمانشاه در نظر گرفته شناور است و برش استانی محدودی در این زمینه نداریم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار