غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناک:
فرماندار سنقروکلیایی با بیان اینکه دفاع مقدس هر روزش برگ افتخاری در تاریخ این سرزمین است افزود: این دوران نمایش اوج انسانیت و معنویت این ملت برای دفاع از ارزش‌ها بود.
کد خبر: ۸۹۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 16 September 2020

غلامرضا مرتضوی ضمن نکوداشت هفته دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد : در طول 8 سال جنگ تحمیلی مردم ایران از یک آزمون سخت اما پیروز و سربلند بیرون آمدند.

وی بیان کرد: در جنگ های مختلفی که در سده گذشته اتفاق افتاد متاسفانه در هر کدام قسمتی خاک این سرزمین تصرف شد اما در تنها جنگی که حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی جدا نشد، جنگ 8 سال دفاع مقدس بود.

وی در ادامه افزود: دفاع مقدس یک گواهی شد برای تاریخ، که ملت ها میتوانند حتی با دست خالی از هویت و آرمان های خود دفاع کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان سنقروکلیایی با بیان اینکه بزرگترین دارایی معنوی ملت، فرهنگ به دست آمده از 8 سال
جنگ تحمیلی است افزود: امروز تکلیف ملی و انسانی ما این است که از این دارایی و سرمایه بزرگ به جهت اینکه خون بهاء همه شهدای این راه است، حفاظت و مراقبت کنیم .

مرتضوی همچنین با بیان اینکه امروز مقاومت و دفاع مقدس در تمامی حوزه ها ادامه دارد گفت: نظام اسلامی ما اکنون در یک جنگ نابرابر اقتصادی، شدیدترین تحریم های ظالمانه را تحمل میکند.

وی اظهارداشت: با بازخوانی گنجینه این دوران، بایستی از معنویت و توشه دوران دفاع مقدس استفاده و بهره کافی را ببریم.

فرماندار سنقروکلیایی در ادامه افزود: علیرغم وجود و شیوع ویروس کرونا برنامه های امسال هفته دفاع مقدس متاثر از این شرایط و متناسب با وضعیت شهرستان و اولویت اجرای برنامه های متناوب در بستر رسانه ای و فضای مجازی برگزار خواهد شد.

تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس همزمان با سخنرانی مقام معظم رهبری در 31 شهریور ماه در سراسر کشور، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای شهرستان، تجلیل از مدافعان سلامت و نواختن زنگ هفته دفاع مقدس با شعار «ما قوی هستیم» و اجرای برنامه های متنوع در فضای مجازی از اهم برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان بود که مورد تاکید فرماندار سنقروکلیایی قرار گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار