فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت:خدمات کادر درمان در این برهه از زمان در تاریخ ایران بی سابقه بوده است.
کد خبر: ۸۹۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ 16 September 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه نشست ویدیو کنفرانس برنامه ریزی خدمات درمانی در ۸ شهرستان‌ استان در هفته دفاع مقدس برگزار شد، در این نشست بهمن ریحانی ضمن تشکر از زحمات جامعه پزشکی استان اظهار داشت:خدمات کادر بهداشت و درمان انصافا درتاریخ این کشور بی سابقه بوده و یادگاری خوبی برجای گذاشتند.

وی افزود:در انجام هرکاری با گذشت زمان، روحیه و انگیزه ها ممکن است کم شود. ولی انصافا تعهد و ‌انگیزه کادر بهداشت و درمان استان ما کم نشده است و ملت ایران این فداکاریها را فراموش نخواهند کرد.

محمود مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی نیز در این نشست تصریح کرد:از حمایت و پشتیبانی مجموعه سپاه استان در مدیریت کووید ۱۹ تقدیر می کنیم.

همچنین افزود:همکاری متولیان دو نعمت اصلی یعنی سلامت و امنیت خدمات خوبی را به مردم ارائه کرده است.

مرادی عنوان کرد:از نظر امکانات و تجهیزات پزشکی و نیروی انسانی تخصصی شهرستانهای استان رشد چشمگیری داشته اند.تلاش می کنیم در هفته دفاع مقدس به بیماران نیازمند در مناطق مختلف تحت شرایط مراقبت کرونا خدمات تخصصی و فوق تخصصی مناسبی ارائه کنیم.

همچنین افشین امیری مدیرکل صدا و سیما مرکز کرمانشاه افزود:از کادر بهداشت و درمان قدردانی ویژه دارم که انصافا در بحران کرونا مجاهدانه خدمت کردند و این خدمات عاشقانه همچنان ادامه دارد و شایسته سپاسگزاری است.

رضا منصوری رییس بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه در این جلسه با اشاره به هفته دفاع مقدس که از ۳۱ شهریور تا ۷ مهر ادامه دارد،گفت: به مدت هشت روز در ۸ شهرستان تیم های تخصصی و فوق تخصص اعزام می شوند و بیماریابی و ارجاع بیمار در روز های اعلام شده توسط شبکه ها انجام می گردد.

وی افزود:موارد اعمال جراحی و خدمات پزشکی در سطح اول به بیمارستان های شهرستان ها و در سطح بالاتر به مراکز درمانی شهر کرمانشاه انجام می شود.

منصوری در پایان عنوان کرد:در این برنامه، تخصص های ریه، پوست، قلب و عروق، چشم پزشکی، دندانپزشکی، عفونی ،گوارش و کبد، نفرولوژی اطفال، و انکولوژی و... به مناطق اعزام می شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار