سید جواد حسینی کیا در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی حضور ملت و اتحاد آنان را رمز پیروزی در جنگ دفاع مقدس خواند و گفت: دفاع مقدس ثابت کرد اتحاد و اعتماد مردم به یکدیگر حتی با دست خالی میتواند عامل پیروزی باشد .
کد خبر: ۸۹۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱ 16 September 2020

سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگارتابناک کرمانشاه ضمن گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس در واقع ملت را پای کار آورد که از کیان مملکت اسلامی دفاع کنند در آن زمان جنگ ظالمانه ای بر ملت ایران اسلامی تحمیل شد و جوانان و مردان و زنان همه پای کارآمدند .

وی رمز پیروزی در دفاع مقدس را وحدت دانست وافزود:دفاع مقدس به ما درس میدهد که هر جا مردم به تمام معنا پای کار بوده و به یکدیگر اعتماد کردن پیروزی هم بوده است .

حسینی کیا با بیان اینکه ما جنگ را با ۲۰ ساله ها بردیم و امروزه اقتصاد را با ۶۰ ساله ها باختیم تصریح کرد: دفاع مقدس یک میدان آزمایش بزرگی بود برای اینکه افراد ظرفیت ها و توانمندی هایشان را نشان دهند و مشاهده شد که ۲۰ ساله ها با دست خالی همراه با طراحی و توانمندی که داشتند در مقابل ابر قدرت ها ی دنیا ایستادند و جنگ را مدیریت و مهندسی کردند و ما برنده ی این جنگ شدیم .

وی خاطرنشان کرد: جنگ دفاع مقدس تنها جنگی در طول تاریخ بوده که ایران اسلامی وارد آن شده و یک وجب از خاک خودش را به دشمن واگزار نکرده بلکه پیروز میدان شده است .

عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه با بیان جنگ نعمتی بود تا ملت روی پای خود بایستد افزود:با همه ی خسارت هایی که ما در جنگ داشتیم همچون از دست دادن عزیزانمان، جنگ تبدیل به فرصتی شد که بر روی پای خود بایستیم و به توانمندی هایی که ظرفیت آنها را داشتیم دست پیداکنیم .

وی به اثرات و برکات جنگ اشاره کرد و گفت: امروز به برکت همین جنگ ما قدرت موشکی در منطقه هستیم و اگر امروز کشور های ابرقدرت نمیتوانند نگاه چپ به ما بیندازد به برکت همین فرزندان پیروز جنگ است .

حسینی کیا بیان کرد: امروزه ایران اسلامی در مسائل تجهیزات نظامی ، موشکی و سایبری به قدرت و توانمندی رسیده که عزت و افتخاری برای هر ایرانی و ملت های مسلمان منطقه است.

وی در ادامه ابراز داشت: لزا ما باید قدر دفاع مقدس را بدانیم وبرای نسل جوان بازگو کنیم از سویی از ارزش های آن دوران ، یادگاران دوران دفاع مقدس تجلیل شود .

وی اضافه کرد: اینها یادگاران و ماندگاران دوران سختی هستند که با جان خود مقابل دشمن ایستادگی کردند، مادرانی که فرزندان خود را از دست دادند، پدران شهید الگو ونشانه هایی هستند که ما راه را گم نکنیم.

نماینده مردم سنقردکلیایی در مجلس شورای اسلامی پدران و مادران شهدا را همچون چراغ پرفروغ توصیف کرد و گفت:پدران و مادران شهدا نماد تقوا و دینداری و رحمت و خدمت بودند در واقع امروزه همه ی اینها نماد های هدایت ما و چراغ های پر فروغی بوده که مارا از بیراهه رفتن نجات میدهند .

وی هفته ی دفاع مقدس را فرصتی دانست برای آشنایی نسل نو با آرمان ها و سختی های مردمان آن زمان و بیان کرد: هفته ی دفاع مقدس فرصتی می باشد که نسل نو با دوران جنگ آشنا شود و بدانند در جنگ چه شرایطی بوده و با چه شرایطی جنگ را بردیم در حالی که امروز توانمندی ایران اسلامی بسیار بالا تر گذشته است .

وی در پایان ابراز کرد: ما همیشه در حال جنگ هستیم یه روز جنگ نظامی ، امروزه جنگ اقتصادی و روز دیگرجنگ فرهنگی لزا ملت باید همیشه آمادگی داشته باشند وقتی ما آماده ی جنگ باشیم در تمام جنگ ها سرفراز بیرون خواهیم آمد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار