۲۶شهریور به مناسبت گرامیداشت روز اورژانس و فوریت های پزشکی جلسه ای با هدف تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان اورژانس۱۱۵ کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲ 16 September 2020

به گزارش خبرنگارتابناک کرمانشاه به مناسبت روز اورژانس و فوریت های پزشکی نشستی با محوریت گرامی داشتن این روز و تقدیر از کارکنان و مسئولین اورژانس با حضور فرماندار کرمانشاه،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی ،و جمعی از کارکنان در در مرکز اورژانس برگزار شد.

در این جلسه فضل الله رنجبر ضمن تبریک این روز به فعالان این عرصه اظهار داشت:سفید پوشان از جان گذشته همیشه در صحنه با عطوفت و مسئولیت پذیری رسالت خود را به درستی انجام می دهند.

وی ادامه داد:کسانی که در این عرصه فعالیت دارند ودر زمینه های اجتماعی و امنیتی یاور و مددکار مسئولان و مردم هستند در شرایط سخت تر مانند حوادث و اغتشاشات با آمادگی کامل نقش خود را به درستی ایفا می کنند.

رنجبر در پایان یادآوری کرد:با توجه به قرارگرفتن کشور در شرایط بحرانی کرونا،خدمت رسانی و حضور به موقع کارکنان اورژانس در ابعاد و شرایط مختلف،به طور شبانه روزی برای نجات جان افراد جامعه قابل تقدیر است،و امیدواریم این مجموعه پیش از پیش،موفق باشند.


در ادامه این جلسه،هومن رفیعی سروری،رئیس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث کرمانشاه گفت:اغلب بیماران در سال ۹۹ با علائم تنگی نفس و علائم قلبی و مشابه، به اورژانس مراجعه و یا تماس تلفنی داشتند،که خدمت رسانی شده است.

وی با اشاره به تعداد ماموریتهای انجام شده توسط کارکنان و مسئولین اورژانس افزود:در سال ۹۹از تعداد ۲۴۶۹۱ ماموریت۳۳۶۷ مورد از ماموریتهای شهری و تصادفات شهری و ۱۶۸۸۲ مورد غیر تصادفی بوده است.

رفیعی ادامه داد:به نسبت سال گذشته با توجه به شیوع کرونا حوادث کاهش یافته اند و ۱۷۸۲ مورد تصادفی و ۲۶۶۰ مورد غیر تصادفی گزارش شده است.


مدیر حوادث کرمانشاه با اشاره به موفقیت در خدمت رسانی در پایگاه های هوایی جهت انتقال بیماران کرونایی به مراکز و بیمارستانها گفت"در این بخش با توجه به اولویت ۳۹مورد ماموریت هوایی داشتیم ،که با اقدام به موقع و سرعت در این بخش جهت انتقال بیماران کرونایی نتیجه مطلوب حاصل شده است.

وی با بیان اینکه اکنون ۶۳ پایگاه اورژانس با ۱۴۴ دستگاه آمبولانس در حال خدمت رسانی هستند،تصریح کرد: به یاری خدا سعی در افزایش این تعداد داریم و البته رایزنی های موفقیت آمیزی نیز در این زمینه صورت گرفته است

رفیعی با اظهار تاسف از ابتلای ۷۰ نفر از پرسنل اورژانس به کرونا اظهار داشت:در خلال خدمت رسانی و تلاش مجموعه زحمتکش اورژانس ،تعداد ۷۰ نفر به بیماری مبتلا شدند که به لطف خدا پس از درمان به آغوش خانواده و اجتماع باز گشتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار