سعدی مصطفی زاده در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان روانسر گفت: دوران دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین و مهم‌ترین بخش های تاریخ انقلاب اسلامی است که امروز الگویی برای مبارزات ملت‌های آزاده علیه استکبار شده است.
کد خبر: ۹۰۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 17 September 2020

سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: دفاع مقدس دوران پر افتخار ملت ایران و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی افزود:امروز ملت ایران وارث کسانی است که برای حفظ ارزش های انقلاب و کیان اسلامی و عزت ، سرافرازی ، امنیت و اقتدار کشور از جان گذشته اند.

فرماندار روانسر تصریح کرد: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون ایثارگری ها و فداکاری های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس است و هر قدر یاد این ایام را گرامی بداریم به همان اندازه بر افتخار ما افزوده خواهد شد اضافه کرد: باید دستاوردها و افتخارات دوران دفاع مقدس را برای نسل جوان و نوجوان کشور بازگو کنیم.

مصطفی زاده تاکید کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید آن و با در نظر گرفتن شرایط سیاسی در داخل و خارج از کشور و تلاش دشمنان برای درهم شکستن روحیه مقاومت، باید به بزرگداشت دفاع مقدس بیشتر از سال‌های قبل بها دهیم وبرنامه ها را با رعایت پروتکل های بهداشتی، ماسک زدن، و برگزاری مراسمات در فضای باز و جلوگیری از اجتماعات برگزار می کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار