با هدف ارتقای تولید؛
مدیرکل کمیته امداد سمنان، گفت: این اداره کل با دامپزشکی استان تفاهم نامه‌ای در زمینه ارتقای تولید طرح‌های دامداری و دامپروری مددجویان کمیته امداد امضا کرده است.
کد خبر: ۹۰۰۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ 17 September 2020

کمیته امداد و دامپزشکی استان سمنان تفاهم‌نامه امضا کردند

به گزارش تابناک سمنان محسن مسعودیان راد صبح پنج شنبه در حاشیه دیدار با مدیرکل دامپزشکی استان سمنان به میزبانی کمیته امداد و در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه کمیته امداد و دامپزشکی سمنان تفاهم نامه همکاری امضا کردند، بیان کرد: موضوع این تفاهم‌نامه کمک به طرح‌های دامداری و دامپروری مددجویان کمیته امداد در سطح استان است.

وی با بیان اینکه آموزش به مددجویان و ناظران اشتغال کمیته امداد در زمره دیگر بخش‌های این تفاهم‌نامه است، ابراز داشت: در این تفاهم‌نامه همچنین واکسیناسیون دام‌های افراد تحت پوشش کمیته امداد در فصول مختلف سال گنجاند، شده است.

کمک به دامداران تحت پوشش کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از بهره گیری مشاوران دامپزشکی در زمینه دام و کمک به اشتغال مددجویان نیز خبر داد و گفت: در این تفاهم‌نامه قید شده که دامپزشکی به کمک مددجویان آمده و تولید دامداری و دامپروری شأن را بهبود می‌بخشد.

مسعودیان راد با بیان اینکه پنج هزار و ۷۰۰ طرح اشتغال مددجویان تحت نظارت این نهاد حمایتی در حال فعالیت است، ابراز داشت: ۳۸ درصد این طرح‌ها در حوزه دامپروری هستند که پوشش طرح‌های اشتغال دامپروری با اصلاح نژاد و چندقلوزایی برای مجریان طرح اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در زمره محورهای این تفاهم‌نامه است.

وی افزود: علی رغم اینکه دامپروری های مددجویان کمیته امداد عمدتاً کوچک مقیاس هستند اما بخش اعظمی از گوشت و فرآورده‌های آن توسط همین مجریان طرح‌های اشتغال تأمین می‌شود در نتیجه ارتقای تولید برای این قشر دارای اهمیت است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار