پیکر دکتر سید حسن ابن شهیدی که پس از ۲ هفته رویارویی با بیماری کرونا چشم از جهان فروبست روز پنجشنبه به عنوان هفتمین شهید مدافع سلامت استان اصفهان از مقابل بیمارستان الزهرا (س) تشییع و در باغ رضوان به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۹۰۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴ 17 September 2020

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهارداشت:  دکتر ابن الشهیدی مدیر گروه متخصصان قلب و عروق و رییس بخش سی سی یو بیمارستان خانواده اصفهان بود.

آرش نجیمی گفت: این شهید از پزشکان بازنشسته تامین اجتماعی استان اصفهان بود که در مطب و بیمارستان‌های خصوصی فعالیت می‌کرد.

 این پزشک شهید هفتمین شهید مدافع سلامت اصفهان به شمار می‌رود.

 علی منصوری از کارکنان مرکز آموزشی درمانی عیسی بن مریم(ع) اصفهان، حامد مردانی از کارکنان بخش رادیولوژی بیمارستان شهید آیت الله صدوقی، خسرو حکمت‌روش از کارکنان بخش اتاق عمل بیمارستان زهرای مرضیه (س) اصفهان، ۲ پزشک به نام‌های مجید فرهاد و سعید حقیقی و یکی از کارکنان بیمارستان نطنز به نام علی اسد سلطانی از دیگر شهدای مدافع سلامت استان اصفهان هستند که در ماه‌های گذشته  بر اثر کرونا جان باختند.

همچنین شهید مدافع سلامت محمود ایروانی محمدآبادی که به‌دلیل ابتلا به کرونا در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت در گلستان شهدای اصفهان خاکسپاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار