فرماندار ویژه ملایر گفت: با آغاز عملیات اجرایی کارخانه تولید دستکش پزشکی و لاتکس، این شهرستان در آینده‌ای نزدیک در این زمینه به خودکفایی می‌رسد.
کد خبر: ۹۰۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 18 September 2020
فرماندار ویژه ملایر گفت: با آغاز عملیات اجرایی کارخانه تولید دستکش پزشکی و لاتکس، این شهرستان در آینده‌ای نزدیک در این زمینه به خودکفایی می‌رسد.

به گزارش تابناک همدان از ملایر؛ قدرت الله ولدی روز پنجشنبه در نشست اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس و شورای معاونان وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان ملایر گفت: در حال حاضر این شهرستان با تولید ۸۰ درصدی پارچه ماسک کشور در شرکت‌های بافتینه و بافتسان، قطب اصلی تولید ماسک است.

 وی اظهار داشت: ملایر در حوزه صنعت و فعالیت مجموعه‌های صنعتی همانند مبل و منبت، انگور و بخش کشاورزی، یک شهر نمونه کشوری است.

ولدی عنوان کرد: این شهرستان در حوزه سیلیس و فرآوری سیلیس نیز یکی از قطب‌های اصلی کشور است و بیش از یک‌هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی جوکار در دست اجرا است.

 فرماندار ویژه ملایر خبر داد: امسال با وجود تمامی تحریم‌ها و موانع و مشکلات، یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طرح در ۶ ماهه نخست به بهره‌برداری رسید و تا پایان سال این رقم سرمایه‌گذاری به سه هزار میلیارد تومان می‌رسد.

معاون استاندار در ادامه گفت: در حوزه دامپروری نیز چهار مجتمع بزرگ در دست اجرا است که به‌تازگی عملیات اجرایی مجتمع دامپروری ۶ هزار راسی شستا با سرمایه‌گذاری ۳۲۷ میلیارد تومان در هفته دولت آغاز و مجتمع دامپروری چهار هزار راسی پگاه نیز آغاز خواهد شد.

وی بیان داشت: در حال حاضر استان همدان و شهرستان ملایر به یک کارگاه عمرانی و اقتصادی تبدیل شده و تمام تلاش ما جهش تولید، سرمایه‌گذاری و خدمت به مردم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار