کتابخانه‌های عمومی فارس از امروز به اعضا و کاربران خدمات حضوری ارائه می دهد.
کد خبر: ۹۰۰۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱ 19 September 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس گفت: با ابلاغ ستاد مبارزه با کرونا در فارس، خدمات حضوری به اعضا در تمامی کتابخانه‌های عمومی فارس با رعایت موازین بهداشتی از امروز ارایه می‌شود.

روح الله منوچهری با تأکید بر اینکه همچنان سالن‌های مطالعه و بخش کودک کتابخانه‌ها تعطیل خواهد بود، اضافه کرد: سایر بخش‌های کتابخانه‌های عمومی استان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: بخش مخزن کتابخانه به صورت بسته اداره خواهد شد و اجرای برنامه‌های فرهنگی در فضای مجازی انجام می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس ادامه داد: بازگشایی سالن مطالعه و دیگر بخش‌ها منوط به تصمیم گیری مجدد ستاد استانی کرونا است.

منوچهری با بیان اینکه امانت کتاب به اعضا در کتابخانه‌ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: بر این اساس و با تأکید بر استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اجرای شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی کرونا، فضا‌ها و بخش‌های مختلف کتابخانه تغییر خواهد یافت.

وی اظهارداشت: ضدعفونی کردن فضای کتابخانه، ایجاد حائل‌های محافظتی، خرید ماسک و مواد ضدعفونی کننده، ایجاد قفسه قرنطینه در کتابخانه، افزایش سقف امانت کتاب‌ها به یک‌ماه از اقداماتی است که در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا و محافظت اعضا و کتابداران انجام شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس گفت: در حال حاضر ۲۴۰ کتابخانه عمومی در استان فارس فعال است.

برچسب ها: کتابخانه ، بازگشایی ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار