فرهاد شبیهی با بیان اینکه محور توسعه در برق محور اقتصادی است و همه هدف در صنعت برق ایجاد زیرساخت ها است، خاطرنشان کرد: مهمترین پروژه های در دست انجام شامل پست سردارهمدانی و پست هگمتانه است که در توسعه زیرساخت های اقتصادی و پایداری برق منطقه مهم است.
کد خبر: ۹۰۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ 20 September 2020
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر اعلام کرد: ۱۷ پروژه برق باختر در حال انجام است که تا دو سال دیگر به نتیجه نهایی می رسد و ظرفیت برق استان همدان را تا ۳۰ درصد افزایش می‌دهد.

به گزارش ایسنا، شبیهی در آیین افتتاح سد نعمت آباد شهرستان اسدآباد با حضور وزیر نیرو اظهار کرد: در سه سال گذشته برای برق منطقه‌ای باختر سال های فراموش نشدنی بود به طوریکه ما تلاش کردیم با تدارک همه امکانات و ظرفیت‌ها در ارائه خدمات مستمر به مردم حرکت کنیم و اجازه ندهیم محدودیت ها مانع ادامه پروژه ها شود.

وی با اشاره به افتتاح چهار پروژه در حوزه برق باختر، مطرح کرد: این پروژه‌ها با اعتباری افزون بر ۴۶۰ میلیارد تومان امروز به بهره‌برداری خواهد رسید که امیدواریم با افتتاح و توسعه این پروژه ها سهم خود را در آبادانی کشور برآورده کنیم.

شبیهی با بیان اینکه افتتاح پروژه های حوزه برق در سال جهش تولید، موجب رونق زیرساخت های اقتصادی و رونق کسب و کار در این شهرستان ها خواهد شد، تصریح کرد: ایستگاه برق کرفس با ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر، ایستگاه برق ملایر ۴ با ظرفیت ۱۵ مگاولت آمپر و خطوط مربوطه به همراه آغاز عملیات اجرایی خط ۴۰۰ کیلوولت خرم آباد به ملایر در مجموع با ۴۶۰ میلیارد تومان اعتبار در تثبیت توان و کیفیت ولتاژ برق و توسعه زیرساخت های استان به ویژه در منطقه ملایر به عنوان قطب فروسلیس در شهر صنعتی امام رضا(ع) اثرگذار است.

وی با بیان اینکه هدف ما توسعه اقتصادی است و نگاه‌مان نیز توسعه‌ای، خاطرنشان کرد: علاوه بر آن به طور موازی ۱۷ پروژه با اعتبار ۱۴۰۰ میلیارد تومان در حال انجام است که تا دو سال دیگر به نتیجه نهایی می رسد و هدف احداث خطوط و ایجاد ظرفیت به میزانی بیش از ۱۱۰۰ مگاولت آمپر است که ظرفیت برق استان را تا ۳۰ درصد افزایش می‌دهد.

شبیهی با بیان اینکه محور توسعه در برق محور اقتصادی است و همه هدف در صنعت برق ایجاد زیرساخت ها است، خاطرنشان کرد: مهمترین پروژه های در دست انجام شامل پست سردارهمدانی و پست هگمتانه است که در توسعه زیرساخت های اقتصادی و پایداری برق منطقه مهم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار