رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان قم گفت: نوبت‌دهی برای دریافت خدمات این سازمان به‌صورت اینترنتی و از طریق سامانه مربوطه انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 20 September 2020

به گزارش تابناک قم، امین مقومی اظهار داشت: به دلیل وضعیت قرمز شهر قم در زمینه بیماری کرونا، به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و جلوگیری از ازدحام در سازمان، در راستای حفظ سلامتی مراجعان و کارکنان این سازمان، نوبت‌دهی به‌صورت اینترنتی، محدود و روزانه صورت می‌گیرد.

 وی افزود: مراجعان جهت دریافت خدمات سازمان،باید از ساعت ۱۶روز قبل از مراجعه تا زمان تکمیل ظرفیت، برای دریافت نوبت به سامانه اینترنتی نوبت‌دهی به نشانی www.mohandesi.baanobat.ir مراجعه کنند.

مقومی ادامه داد: هنگام دریافت نوبت باید کد ملی و شماره تلفن همراه جهت احراز هویت و همچنین برای اطلاع‌رسانی زمان مراجعه و دریافت کد رهگیری، وارد شود.

رئیس سازمان نظام‌مهندسی قم بیان داشت: پس از ثبت دریافت نوبت از طریق سامانه، کد رهگیری و ساعت مراجعه به فرد از طریق پیامک اعلام‌شده که تاکید می‌شود راس ساعت اعلامی مراجعه صورت گیرد و استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در زمان مراجعه به سازمان نیز الزامی است. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار