مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: دشمن از تحریم‌های ظالمانه و زورگویی قلدر معابانه خود دست بر نداشته تا جمهوری اسلامی ایران از آرمان‌های انقلابی خود دست بکشد و عقب‌نشینی کند، اما کور خوانده است.
کد خبر: ۹۰۱۴۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ 20 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،سردار ناصر باباخانی، اظهار داشت: با گذشت چهار دهه از جنگ تحمیلی و همه جانبه استکبار جهانی علیه ملت اسلامی ایران که با شکست و توطئه بزرگ جبهه متحد دشمنان اسلام و ایران اسلامی همراه بوده پرچم جهاد و مقاومت و ایستادگی این سرزمین به کوری چشم دشمنان همچنان برافراشته و با عصبانیت بدخواهان این مرز و بوم و از طرف دیگر باعث خوشحالی خوشنودی دوستداران و علاقمندان به انقلاب اسلامی ایران شده است.

وی ادامه داد: جنگی که برای نابودی انقلاب اسلامی و نابودی استقلال و عزت مردم ایران با صدام کافر و ارتش و بعثی شروع کردند با ایستادگی و مقاومت مردم و رزمندگان اسلام موجهه و با جدایی یک وجب از خاک مقدس کشور عزیزمان نینجامید و باعث سرافرازی ایران و ملت قدرتمند و رزمندگان این مرز و بوم و باعث خواری و شکست دشمن بعثی شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: امروز دشمن دوباره در تلاش است که بتواند با ابزار تهدید و تحریم پیشرفت ایران اسلامی را سد کند ولی بازگشت به روحیه همبستگی، اتحاد، و تلاش جهادی برای خوداتکایی و خودکفایی هرچه بیشتر کشور می‌تواند ما را از این دوران به سلامت عبور دهد از طرفی دشمن از تحریم‌های ظالمانه و زورگویی قلدر معابانه خود دست بر نداشته تا جمهوری اسلامی ایران از آرمان‌های انقلابی خود دست بکشد و عقب‌نشینی کند. اما آن‌ها کور خوانده‌اند و به لطف خداوند متعال و رهبری مقام معظم رهبری به پشتیبانی ملت عزیز ایران همانند گذشته مشت محکمی به دهان یاوه‌گویی‌های استکبار زده و با ایثارگری و عشق به انقلاب و امام راحل به مقاومت همه جانبه همه این دشمنی‌ها کنار خواهیم زد.

باباخانی ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس به روح بلند و ملکوتی امام راحل و رادمردان این حماسه بزرگ سلام درود فرستاد و گفت: در برابر عظمت فداکاری و ایثارگری‌های جانبازان، آزادگان، خانواده های معظم شهدا و تمامی رزمندگان و دلسوختگان دفاع مقدس سر فرود می‌آوریم.

وی در پایان بر حفظ آرمان‌های امام راحل ره و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و همچنین ادامه راه شهدای دفاع مقدس و شهدای حرم در راس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در پاسداشت ارزش‌های اسلامی و حفظ عزت و سربلندی ایران عزیز تاکید کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار