رضا اردکانیان بیان کرد: امروز دشمن برای پیروزی در جنگ اقتصادی و روانی خود فشاری بسیاری به مردم ایران تحمیل کرده است که امیدواریم با استقامت، کاهش هزینه‌ها و بالا بردن بهره‌وری‌ها خسارات جنگ اقتصادی دشمن را کاهش داده و نقشه‌های آن‌ها نقش برآب کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۴۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸ 20 September 2020
وزیر نیرو با تاکید براینکه هدف اصلی ما در میدان خدمت افزایش احساس رضایتمندی در مردم است، گفت: در تلاشیم تا پایان امسال ۲۵۰ پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

به گزارش تسنیم ، اردکانیان در حاشیه افتتاح سد نعمت‌آباد در اسدآباد با بیان اینکه امروز در میدان جنگ اقتصادی و روانی دشمنان علیه ملت ایران قرار داریم اظهار داشت: همانگونه که در یک جنگ نظامی عده و عده نتیجه جنگ را مشخص میکند و در سرنوشت آن تاثیرگذار است در جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران نیز عملکرد ما سرنوست ساز است.

وی بیان کرد: امروز دشمن برای پیروزی در جنگ اقتصادی و روانی خود فشاری بسیاری به مردم ایران تحمیل کرده است که امیدواریم با استقامت، کاهش هزینه‌ها و بالا بردن بهره‌وری‌ها خسارات جنگ اقتصادی دشمن را کاهش داده و نقشه‌های آن‌ها نقش برآب کنیم.

وزیر نیرو تاب آوری مردم در جنگ روانی دشمنان علیه ملت ایران را بسیار مهم دانست و گفت: امروز تمامی کسانی که صاحب تریبون هستند از مسئولان گرفته تا اصحاب رسانه و دیگر افراد و ... باید بدانیم که دشمن تاب‌آوری مردم را هدف قرار داده است بنابراین وظیفه ما در این بخش بسیار مهم است.

وی با تاکید براینکه هدف اصلی ما در میدان خدمت افزایش احساس رضایتمندی در مردم است، بیان کرد: در تلاشیم تا پایان امسال ۲۵۰ پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

اردکانیان با بیان اینکه معتقدم تاب‌آوری ما در تاریخ ثبت خواهد شد افزود: این مسئله مهم به مدیریت ما در فضای فعلی نحوه مدیریت امکانات و تجهیزات و نحوه استفاده از آن‌ها برای افزایش رضایتمندی مردم باز می‌گردد.

وی با تشریح ابعاد طرح "هر هفته- الف- ب- ایران " و موفقیت این طرح در کشور مطرح کرد: امروز در همدان به صورت همزمان طرح آبرسانی ۴۰۰ روستا در ۲۰ استان کشور اجرایی می‌شود.


 افتتاح طرح‌های ملی وزارت نیرو توسط روحانی

وزیر نیرو درباره سد نعمت آباد شهرستان اسدآباد نیز گفت: این سد توانایی ذخیره کردن ۴۰ میلیون متر مکعب آب را داشته و با هدف آبرسانی به ۴۵۰ هکتار از اراضی شهرستان اسدآباد ساخته شده است.

وی با اعلام اینکه از سال ۹۲ تا کنون با ساخت ۴۶ سد، تعداد سد‌های موجود در کشور به ۶۴۱ سد افزایش یافته است، اظهار داشت: امروز در استان همدان دو پست ۶۳ کیلوولتی و عملیات اجرایی خط ۴۰۰ کیلو ولتی خرم آباد به ملایر نیز عملیاتی می‌شود طرحی که برای آن ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

اردکانیان الگوی مصرف مردم همدان ار مناسب اعلام کرد و افزود: از ۶۰۰ هزار مشترک خانگی در استان همدان ۸۱ هزار نفر معادل ۳۰ درصد جمعیت ذکره شده کم مصرف هستند که در صورت تداوم الگوی مصرف خود می‌توانند از تخفیف صد درصدی طرح امید بهره‌مند شوند.

وی گفت: از میزان جمعیت ذکر شده ۳۷۰ هزار نفر در استان همدان مشترکان خوش مصرف بوده و ۸.۳ درصد از مشترکان در استان همدان نیز پرمصرف هستند که امیدواریم آن‌ها نیز کم مصرف شوند.

وزیر نیرو همچنین از آبرسانی به ۳۰ روستای استان خبر داد و بیان کرد: با اجرای این طرح ۲۶ هزار نفر از جمعیت روستایی استان تحت پوشش شبک آب سالم و پایدار قرار می‌گیرند.

وی با با اعلام اینکه با اجرای طرح آبرسانی ۴۴۸ روستا در ۲۲ استان به شبکه آب پایدار متصل می‌شوند، افزود: از سال ۹۲ تا کنون جمعیت برخوردار از آب سالم کشور به ۸ میلیون و صد هزار نفر افزایش یافته است.

اردکانیان در پاسخ به درخواست نماینده مردم اسدآباد در مجلس مبنی برای توجه به ۲۸ روستای فاقد آب شرب این شهرستان بیان کرد: این مشکلات را با دقت بیشتری در تهران مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه خط انتقال فاضلاب اسدآباد تکمیل شده و طرح جمع اوری فاضلاب آن نیز تا ۸۹ کیلومتر اجام شده است، افزود: این طرح نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

 پویش" هر هفته -الف- ب- ایران" خدمت به مردم را هموار روان و معنادار کرد/

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر در همین مراسم، راه‌اندازی پویش" هر هفته -الف- ب- ایران" را زمینه‌ای برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم دانست و اظهار داشت: اجرای این پویش خدمت به مردم را هموار، روان و معنادار کرد.

فرهاد شبیهی با تاکید براینکه با غلبه بر تحریم‌ها توانستیم با تلاش، سخت کوشی، صداقت و افتخار خدماتی را به مردم ارائه دهیم، گفت: این دستاورد‌ها افزایش امنیت و رفاه اجتماعی مردم اثرگذار هستند.

شبیهی با بیان اینکه سه سال گذشته سه سال فراموش نشدنی برای برق منطقه باختر محسوب می‌شود، عنوان کرد: امروز ۴ طرح با اعتبار ۴۶۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری میرسند که سبب ارتقای کیفیت برق و توسعه زیرساخت‌های منطقه بوده است.

وی با بیان اینکه هدف در این بخش توسعه اقتصادی و نگاه‌مان نیز توسعه‌ای است افزود: علاوه پروژه‌های ذکر شده ۱۷ پروژه با اعتبار هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در حال انجام است که تا دو سال دیگر افتتاح شده و ظرفیت برق استان را تا بیش از ۳۰ کیلوولت افزایش می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار